gewoon niet doen.
Meerdere lipo's wordt wel eens toegepast.
maar dan wel altijd met 2 exact identieke accu's, en dan met name om bijvoorbeeld een erg groot pakket toch kwijt te raken in een heli frame of vliegtuig.
Dan ga je toch vlot naar de erg grote pakketten toe.
en zelfs dan wordt dat niet gezekerd.
ontvanger wordt ook niet gezekerd. Gewoon zorgen dat je de juiste materialen gebruikt...
Vaak zie je lipo savers, die op de balanceer uitgang van de accu worden gezet.
die geven een alarm wanneer bv 1 cel te ver ontladen raakt.
Maar vaak ben je dan al te lang aan het vliegen, of is er iets anders niet helemaal in orde.
Dit is een goede calculator om te bepalen wat je motor,prop, regelaar en accu combinatie kan worden:
http://www.ecalc.ch/
wel wat marge meerekenen.. er kunnen altijd wat dingen afwijken van de theorie.
regelaar pak je het liefst wat zwaarder, beetje marge.
let wel, wat zwaarder, niet meteen een 5 x zo zware regelaar erin hangen.
een te zware regelaar geeft weer andere uitdagingen. zwaar, en hij kan warm worden omdat hij niet efficient gebruikt wordt.
Ga je voor een toestel met veel servo's, of met zware digitale servo's kan het zijn dat je ook voor de stroomvoorziening van de ontvanger en servo's een losse BEC moet plaatsen...
Nu weet ik niet wat voor toestel je aan het bekijken bent...
waarschijnlijk een trainerachtige?