Vraagje; Kyosho Nissan GT-R

Discussie in 'Die Cast' gestart door Rajeev, 21 jul 2012.

  1. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    Hey!

    Mijn zwager in Suriname heeft een vele sportauto's waaronder een Nissan GT-R, zijn, en ook mijn favoriet. Hij zou het in mijn ogen geweldig vinden hier een schaalmodel van te hebben, maar in Suriname kan je geen krijgen, althans die een beetje goed gedetailleerd zijn. Nou leek het mij een leuk idee om voor z'n verjaardag of zo een schaalmodel te kopen, ik heb gezocht en kwam uit bij een Kyosho Nissan GT-R, 1:18. Het moet wel zwart zijn, dat is echt een vereiste, omdat zijn 1:1 GT-R ook zwart is. Ik heb hem op Amazon gevonden, alleen weet ik niet of dit betrouwbaar is, vooral voor wat je ervoor betaalt.

    Dit is de link: http://www.amazon.com/Kyosho-quot-Premium-Edition-Nissan/dp/B001UGUEGS

    Als dit geen betrouwbare bron is, zijn andere auto's ook goed, maar eigenlijk liefst GT-R, dit is z'n lieveling. Als het echt niet ander kan, maar dit, maar dan wel 1:18:

    Ferrari 599 (Rood, geen GTO, hij heeft een GTB Fiorano)
    Corvette ZR1 (Rood, maar liever niet. Deze is van hem helemaal costumized)
    Corvette Z06 (Wit, dit is prima, want deze is nog gewoon stock)
    Mercedes-Benz ML63 AMG (Zillver...maar liever niet. Dit is niet bepaald een favoriet, gewoon een auto om mee te klimmen en zo.)
    Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera (Geel. Deze heb ik overigens alleen nog maar op foto gezien)
     
  2. Wiert Land

    Wiert Land

    Lid geworden:
    19 nov 2010
    Berichten:
    653
    Locatie:
    Haulerwijk
  3. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    Thanks! Alleen kijk ik nog even in Nederland of ze een goed gedetailleerde hier kunnen leveren want 40 euro verzendkosten is best veel. Zijn die van Bburago ook goed gedetailleerd? Deze kosten maar 30 euro, maar als ze redelijk goed gedetailleerd zijn, kan ik 2 modellen kopen. Bijvoorbeeld GT-R en zo een Ferrari 599.
     
  4. karel47

    karel47

    Lid geworden:
    2 sep 2012
    Berichten:
    372
    Locatie:
    ninove belgium

Deel Deze Pagina