Vraagje over 3d printen.

Discussie in 'Werkschepen' gestart door H.K, 20 jan 2023.

  1. H.K

    H.K

    Lid geworden:
    2 okt 2021
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Friesland
    Hoi,

    Ik kijk al een poosje mee op het forum en wil nog altijd met modelbouw bezig, niet zozeer het bouwen zelf maar het varen met een scheepje, want door mijn (lichte) beperking heb ik net niet de handigheid voor het bouwen en dat vind ik ook wel jammer, want ik heb genoeg tekeningen verzameld de laatste paar jaar van veerboten, bulkers, slepers en coasters en lakers (waaronder een paar van rederijen die ik niet kan delen oa ALP) maar de rest die ik heb gevonden staan allemaal op internet en zijn zo te vinden, hoe dan ook, ik zou graag een sleepboot en eventueel 2 coasters waar ik een tijdje om te proberen nog vakantiewerk op heb gedaan wat helaas niks geworden is door mijn lichte beperking in schaal 1:200 (rond de 50/60cm lang), grote modellen kan ik niet mee overweg want dat word gauw te zwaar en ik moet het varen alleen doen, in schaal 1:200 volledig 3d printen moet kunnen, want ik zag op youtube ook modellen van rond die schaal, de maker van het model in het filmpje verkoopt ook setjes maar alles word apart verkocht, zijn er hier ook mensen die het compleet verkopen? Ik zal eerst nog moeten sparen maar als alles goed verloopt heb ik met een jaartje of minder tijd het geld voor elkaar. Alvast bedankt voor het reageren!

    Groeten,
    Hette Kloosterman

    bijgevoegd een linkje van de AHTS.
     
  2. klaazz

    klaazz

    Lid geworden:
    25 jan 2008
    Berichten:
    129
    Hallo Hette,

    Deze sets zijn belachelijk duur, de romp bv van de Lewek Kea moet 109 euro kosten, zit voor nog geen 3 euro materiaal aan.........
     

Deel Deze Pagina