vraagje over camera

• Topicstarter Topicstarter djrene007
  • Startdatum Startdatum
D

djrene007

Guest
hallo

ik heb een syma S001A en ik wil een keer filmen vanuit de lucht.
maar hoeveel gram zou deze helicopter ongeveer kunnen tillen? 100 gram?
want ik wil gewoon een kleine camera eronder hangen. maar de helikopter weegt zelf 200 gram ongeveer.
dus zou 100 gram kunnen? of moet ik echt een speciale mini camera hebben?

neeej dat gaat niet lukken.

als de heli 200 gram weegt zal hij als het een goede sterke is met overpower een gram of 40 kunnen optillen.

mvg Hans

wow dat is wel mooi :P en dat vliegtuigje gaat ook wel hoog. maar die is zeker zwaarder en sterker. of kan deze wel aan mn helikopter?
en kun je hem ook ergens in de winkel kopen?

bedankt voor het idee, kheb ze al op marktplaats gezien voor 15 euro ofso. zulk soort sleutelhanger cameras. is een heel goed idee bedankt. kzal nog ff in de stad kijken of ze ze ergens verkopen

Laatst bewerkt door een moderator:
oke das wel heel goedkoop ja. via de site van die camera zijn ze 40 euro :P bedankt echt vet.
moet je dat ding trouwens opladen?

ja gewoon via usb een je pc hangen. hetzelfde als een mp3 speler.
Verder heb je ze met een ingebouwd harde schijfje, maar je hebt ze ook zonder harde schijf en dan moet je er een micro sd kaart bijkopen. maar die heb je volgens mij al voor 10 euro voor 2 gb.

ja gewoon via usb een je pc hangen. hetzelfde als een mp3 speler.
klopt :)

Verder heb je ze met een ingebouwd harde schijfje, maar je hebt ze ook zonder harde schijf
Huh ??? nee joh, die zijn er niet met een harde schijf. Je bedoelt waarschijnlijk intern flashgeheugen ;)

dan moet je er een micro sd kaart bijkopen. maar die heb je volgens mij al voor 10 euro voor 2 gb.

Je kan het beste een #3 kopen, te herkennen aan de video resolutie van 720 x 480. Van die tien euro klopt wel, dat stond al in mijn eerdere bericht ($ 12,50) :)

Maarreehh ... kijk even in het linkje naar het car key chain cam op dit forum, daar staat alles duidelijk in ...

Grtz,
Menno

@RCeflyer,

Ingebouwde harde schijfje of intern flash geheugen. De strekking is volgens mij duidelijk???

Hij plaatste er duidelijk een knipoogje ;) achter om de strekking niet al te serieus te lijf te gaan, doch vriendelijk te verbeteren.
Smile to life, life will smile.

Back