Vraagje over Electro vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter RicardoGT
  • Startdatum Startdatum
R

RicardoGT

Guest
Hallo,
ik ben een beginner die erg graag wilt vliegen met een rc vliegtuig, deze vliegtuig zag ik op de website van Quartel:
gr6241.jpg

Het is een GRAUPNER BO 209 Monsun.

Donderdag ga ik bij de modelbouwwinkel langs voor meer advies...

Maar ik wil jullie ook wat vragen: wat heb ik nog meer nodig als ik die vliegtuig heb, moet ik nog een zender kopen of een lader? Of krijg je die erbij?

Groeten Ricardo

Het is handig als je een link plaatst naar het vliegtuig. Ik denk niet dat dit een vliegtuig is om mee te beginnen. Ik zou is kijken naar de easystar van multiplex is al een heel lang draadje over hier.

ik wil niet moeilijk doen maar dit toestel is echt niet geschikt om te leren vliegen. Ook al prijst de fabrikant / winkelier dit aan om te leren vliegen.
Het is een klein laagdekkertje (92cm spanwijdte), dat is erg gevoelig als je dan nog kijkt naar een gewicht van 650gr dat ze opgeven. Het is eerder een toestel dat als derde modelletje dienst kan doen als je wat ervaring hebt.

Een goede raad, ga regelmatig naar een club in je buurt. Kijk daar wat rond en stel veel vragen. Daar zullen ze je gerust willen verder helpen, zodat je geen foute aankopen doet.

bedankt, maar met welk toestel kan ik wel beginnen? En is vliegen zo moeilijk? ik doe het elke dag op de computer met Microsoft Flight Simulator 2004 :D

MS Flight Sim is echt iets heel anders.

En vliegen, de ene heeft het zo onder de knie en de ander stort met 30 sec neer.
Zelf als beginnend vlieger heb ik voor de Multiplex Easystar gekozen en heb er geen moment spijt van.
Het is een goed toestel om mee te beginnen en stort die neer, even lijmen en vliegen maar weer.

ik denk dat ik het meteen onder de knie zal hebben, ik begon al jong met rc auto's en ik heb nu ook auto's op benzine. Maar dat op de grond blijven begint saai te worden, nu wil ik eens vliegen.