Vraagje over HPI 190mm body op Protech FUN 190mm

• Topicstarter Topicstarter dkawa
  • Startdatum Startdatum
D

dkawa

Guest
Hallo...

Ik kan voor een heel mooi prijsje een kant en klare BMW body krijgen. Het is een HPI 190mm. Maar de eigenaar heeft een elektro auto dus mijn vraag is of dit wel op mijn brandstof auto zal passen...

bedankt alvast..

normaal gezien wel omdat alle 2 de auto's 190mm zijn...
als je ze koopt vergeet dan niet koelingsgaten te maken voor je nitro motor want elektro heeft dat niet nodig

ik denk het wel, je zou hem eventueel even kunnen passen :) , alleen heb je kans dat 1 achteriwel net een paar mm uitsteekt had ik ook namelijk..

Rick

ook opletten met de body steunen...mss ga je nieuwe moeten boren...en als je dan al met 4 gaatjes zit.... :s

rick als je dan ook even verteld dat die mooie body van mij is 8)

haha had niks te doen
zal k dan maar een zinnig antwoord geven :lol:

de 190 mm body paste perfect op de carson van rick alleen zit de boddy heel dicht tegende wagen aan en passen de wielen net in de wielkasten die k zelf veel te groot heb uit geknipt dus het past wel maar dan moet je wat aanpassingen maken aan de body denk ik

Op zich is het passen en meten, een 190mm body op een 200mm auto (dat is de fun toch ?) geeft 5mm aan beide kanten een ruimte tekort. Als de body ruim bemeten is gaat het zeker wel passen.

Je kunt de wielkasten "uitbouwen" door de body bij de wielkasten te verwarmen met een verfstripper oid. en met een tennisbal een beetje uitbollen.

je hebt nu wel minder downforce he, dus je bent wel langzamer in de bochten maar weer sneller op top-speed( 10mm minder drag !!)

of je moet natuurlijk een 200mm spoiler van een oude(200mm) kap slopen en vastschroeven op je mooie kap! succes

Back