vraagje over hyper ava pro

Hallo,

ik wil graag even wat info over de Hyper AVA Pro- ultimate F5J. graag op nederlandse site.
-prijs,
-motors
enzovoort

wie kan mij hiermee helpen?

alvast bedankt!

mvg, Nick

Best vliegtuigje,
Je weet waarschijnlijk wel van het bestaan van Google en andere zoekprogramma's op het internet? Wel even jou vraag intypen gaf me een behoorlijke lijst met hits waar je van alles en nog wat over dit vliegtuig kunt vinden. Helaas niet in het Nederlands behalve dan dit forum. Dus met de zoekfunctie moet je op dit forum ook meer kunnen vinden!
Je kan bijvoorbeeld eens HIER kijken. Bij deze leverancier staat alles vermeld wat je wilt weten, helaas dus wel in het Engels.
Overigens denk ik niet dat dit een geschikt model is voor jouw. Het is ten eerste en wedstrijd model wat tot zeer grote prestaties in staat is.
Het is erg groot, 4meter spanwijdte!
Het is erg duur, meer dan €800 voor alleen het model. Daar komt dus de besturing, motor, regelaar en accu nog bij.
De motoren die voor dit model worden aanbevolen zijn allemaal groot vermogen motoren die zeer hoge prestaties leveren. De daarbij horende prijs is dus ook niet misselijk.
En dan natuurlijk het vliegen met zo'n model, dat zal je ook niet zo maar kunnen en als lesvliegtuig lijkt het mij echt niet geschikt.
Al met al denk ik dat je beter naar een meer geschikt beginners model uit kan kijken. Met de zoekfunctie van dit forum kan je daarover zo vreselijk veel vinden dat je weeken nodig zal hebben om alles te lezen.
Succes.

ik kan je in elk geval vertellen:

-groot

-duur

-kwetsbaar

-moeilijk te bouwen

-lastig te vliegen

als je graag wil vliegen kun je het beste gewoon een easy star kopen waar je lekker mee kunt leren vliegen zonder al te veel geld.

later kun je wel als je wat ervaring met zweven hebt opgedaan sparen voor een vliegtuig als dat en er heerlijk mee vliegen met wedstrijden maar daar zal je toch eerst je modelvliegbrevet voor moeten halen en natuurlijk veel geduld voor hebben ;-)

Back