Vraagje over 'Nieuwe Posts'

Discussie in 'Helpdesk' gestart door pentip, 31 jan 2018.

  1. pentip

    pentip

    Lid geworden:
    17 apr 2006
    Berichten:
    500
    Locatie:
    Gennep
    Zomaar iets dat me opvalt: als ik op 'Nieuwe Posts' klik, krijg ik vanalles te zien maar niet mijn eigen topic (bouwverslag) klopt dat? Of moet ik ergens iets instellen?
    Nu kan ik alleen 'mijn' topic vinden via 'mijn inhoud' danwel direkt vanuit de mededelingmail over een nieuwe post in mijn topic.

    Daarnaast zou ik eigenlijk graag willen dat die nieuwe posts die ik te zien krijg alleen die posts zijn in de forumdelen die ik wil zien (lees: diverse andere prachtige takken van de sport niet) maar volgens mij heb ik dit ooit al eens gevraagd en destijds kon het niet. Wie weet, kan het nu wel?
     
  2. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  3. pentip

    pentip

    Lid geworden:
    17 apr 2006
    Berichten:
    500
    Locatie:
    Gennep
    nee, post nog niet gelezen maar de melding via email gekregen. Dan het forum geopend en op nieuwe posts geklikt. Dan staat 'mijn' topic er niet bij. Misschien verwacht ik 'recente posts' en niet alleen 'ongelezen posts' maar dan nog, als ik het nog niet gelezen heb op het forum... Ik ga beter opletten wat ik wanneer lees en hoe ik daar kom.

    Ik heb vele subfora aangevinkt maar volgens mij krijg ik ze toch in de 'nieuwe posts' lijst. Maar ik kan me vergissen, er zijn er ook wel heel erg veel. Dus ik zal het proberen na te gaan in welke topics de nieuwe posts staan en of die wel/niet aangevinkt staan in die uitsluitlijst.

    Niettemin, dank voor je snelle reactie.

    Edit: wat blijkt: je kunt wel een vinkje zetten in die lijst bij een item met sub-items maar dat betekend niet dat de sub-items ook uitgesloten worden. Je moet ook die sub-items individueel aanvinken.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2018

Deel Deze Pagina