vraagje over regelaar instellen hoe???? help!!

hoi
ik ben nog een groentje op het gebied van electro ......
nu heb ik een vraagje is het bij auto ook dat je de regelaar kan instellen zoals bij heli's?
ik heb een team associated aangeschaft en loopt super maar kan die nog snelle door aan de regelaar te prutsen ??
ik heb op de regelaar 2 drukknoppen mode en set
ik weet niet welke type regelaar het is maar hier zijn alvast foto's
grtzz

18512987_6.jpg

Hoi,

Als het een LRP regelaar is, zo ziet ie van deze afstand uit, zou ik gewoon even kijken op LRPhttp://www.lrp.cc Hier staan de handleidingen als PDF.

Als het een lrp is kun je voor verschillende instellingen kiezen.
Maar dit staat in de handleidingen uitgelegd.

Niet zoveer ik weet. Max gas is max gas. Je kunt alleen verschillende dingen kiezen hoe het vermogen los moet komen en hoe te remmen.
Maar ook dit staat allemaal te lezen in de handleiding.

Enige wat je in de regelaar doet, is optimaliseren van de motorloop. (timing)
Aan de snelheid doe je hier niets.

Om sneller te gaan, zul je moeten gaan prutsen met de tandwielen, waarbij je de temperatuur van de motor en regelaar goed in de gaten moet houden. Of een andere accu erin met meer volts. wel eerst even kijken of de regelaar en motor dit leuk vinden.

Maar als je de regelaar niet verteld hebt wat Max gas is kan het zijn dat de regelaar niet volledig open gestuurd wordt terwijl je op je zender toch echt vol gas geeft. Kan ook altijd andersom dat je pas half gas geeft op de zender maar de regelaar al denkt dat je volgas geeft.

Wil je zeker zijn dat je bij volgas op de zender de regelaar ook daadwerkelijk volgas gaat zal je de regelaar op de zender moeten afstellen. Dit kan je altijd terug vinden in de handleiding van de regelaar hoe dit werkt.

Als je dus bij zender volgas je regelaar niet volgas gaat kan het dus best zijn dat je auto hard gaat na het juist instellen van de regelaar op de zender.

Back