Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oke bedankt dan weet ik ook hoeveel cc het motertje is. dit is mijn eerst brandstof vliegtuig vandaar de vragen. trouwens: wat voor een brandstof vliegt mijn motor?
Dat gaat ook uitstekend en ondervangt de problemen van een extra slang (lek, verstopping).Zonder druk met methanol in heli's, vliegtuig heb ik amper gevlogen.
Een O.S. Max - S35...oke bedankt dan weet ik ook hoeveel cc het motertje is. dit is mijn eerst brandstof vliegtuig vandaar de vragen. trouwens: wat voor een brandstof vliegt mijn motor?
... Deze motor heeft nog een mehanit zuiger (een soort gietijzer). Dit type motoren MOET met pure wonderoliebrandstof lopen (22-25% en ~5% nitro). Anders slijten ze (heeft n.l. ook een niet-gebuste drijfstang) waar je bij staat, tot het punt waar je ze met de hand niet meer aankrijgt en ze ook niet meer stationair blijven lopen.
Goed hete plug (ENYA-III) gebruiken, 10 x 6 prop.
'Verplicht' leesvoer, bespaartjou (en ons... dit is mijn eerst brandstof vliegtuig vandaar de vragen. trouwens: wat voor een brandstof vliegt mijn motor?