Vraagje: T2M

Discussie in 'Electro offroad' gestart door martijntim, 24 jul 2022.

  1. martijntim

    martijntim

    Lid geworden:
    24 jul 2022
    Berichten:
    1
    Locatie:
    almere
    Goeiedag vrienden,
    ik heb een vraagje, ik heb laatst een Pirate razor t2m gekocht maar ik vind deze wat langzaam, nu zag ik als optionele motoren de T4905/7R staan, kan iemand mij vertellen of ik deze zo kan inbouwen zonder koeling en of die sneller is dan de standaard ? en of er misschien andere motoren als optie zijn ? ik weet dat ik eigenlijk beter voor een traxxas auto kan gaan maar voorlopig wil ik deze wat sneller maken haha

    Bij voorbaat dank!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    De 7R is een brushless motor, daar moet je dan ook de brushless regelaar T4905/7003R bij kopen. Ik moet zeggen dat ze flink aan de prijs zijn.
    Hier staat ook het lijstje bij wat er allemaal nodig is....
    Hobby Modellbau Tu brushless motor (t2m-rc.fr)

    Als je kunt uitvogelen hoeveel KV de motor is kan je veel meer betaalbare alternatieven vinden, bij de conrad zijn wat betaalbare brushless setjes te vinden.

    Ook over de huidige brushed regelaar kan ik weinig specificaties vinden, de gebruikte 550 motor zou een 15 turns zijn en naar mijn weten is de Traxxas Titan 550 een 12 turns maar de hoeveelheid turns is niet te vergelijken met de 540 motoren waarvan heel veel te vinden is voor 1:10 modellen.
     
  3. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.339
    Locatie:
    Zwolle
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim

Deel Deze Pagina