Vraagje tapatalk

corvl

verslagschrijvers
Heb zojuist tapatalk geïnstalleerd op m'n telefoon en een bericht geplaatst met foto's.

Hoe zit het met de foto's, die worden niet in de galerij van het mbf geplaatst zie ik. En de grote,het lijkt erop dat ze automatisch worden gescaled. En hoelang blijven ze beschikbaar? Is er ook een limiet?

Thanks,
Cor

@roelof: zelf doen? Waarom? als hier iemand de ervaring heeft en wilt delen. Ik heb het nu niet over iemand die net begint met de modelbouw hobby zonder iets op dit forum eerst te lezen en meteen begint met posten.

Deze vraag die ik stel, is nog niet gesteld ( zover ik kon zien) dus als er een antwoord hier komt is dan een goede aanvulling op de forum database.

Daarnaast zijn hier speciale eisen wat betreft grote van foto,'s e.d. die specifiek voor dit forum zijn.

Cor

Dank voor de link roelof...
Blijkbaar 30 gratis foto, s anders 2 usd voor unlimited.

Hoe zit het met jet automatisch scalen? Heb 3 fotootjes geplaatst via tapatalk en zo te zien zijn die automatisch gescaled.

Dat kan jij wel zeggen maar ik kan geen woord Engels en ben al eens uren op zoek geweest waar mijn foto's staan en hoe ik die moet beheren.
Vandaar dat ik ook geen foto's met mijn smart Phone durf te maken voor het forum.

Voor iemand van mijn leeftijd mag ik aannemen dat Engels een vaste vak op school was. Uitzoeken waar ze staan is niet moeilijk, klik er met rechts op en en vraag de eiegenschappen op.
Niet met je camera een foto durven te maken? Ik doe het vaak maar upload de foto direct naar mijn homepage of slinger even een USB kabel aan naar mijn PC. Vanaf de PC is het makkelijker editten en uploaden naar de gewenste plek. Hecht je veel waarde aan je foto's zorg je ervoor dat ze ook op een goede plek komen, zo heeft iedereen bij zijn eigen provider een stuk homepageruimte die je als foto-dump kunt gebruiken.

Dat is een forum discussie, niet een FAQ. Deze zijn zelfs voor mensen die goed Engels kunnen moeilijk te volgen.
Niet dat de Tapatalk FAQ nu zo mededeelzaam is.......

Groet,

Ad

Het enige opvallende is dat ik diezelfde info niet direct bij Tapatalk kan vinden....

@roelof: zelf doen? Waarom? als hier iemand de ervaring heeft en wilt delen.

Daarnaast zijn hier speciale eisen wat betreft grote van foto,'s e.d. die specifiek voor dit forum zijn.

Cor

Er is ook een groot forum onder de support knop waar je net als ieder ander forum met de zoekfunctie zaken kan terug zoeken en er is een email adres waar je je vraag kunt dumpen.
Dat je foto verkleind wordt kan ik mij indenken, het bespaart veel ruimte, zeker mensen die niet weten hoe te resizen en een 24 megapixel foto uppen, voor forums is een halve megapixel foto groot genoeg.

Ik kwam nog wel dit tegen:
https://support.tapatalk.com/thread...en-viewed-through-tapatalk.21224/#post-113077

Dat je foto verkleind wordt kan ik mij indenken, het bespaart veel ruimte, zeker mensen die niet weten hoe te resizen en een 24 megapixel foto uppen, voor forums is een halve megapixel foto groot genoeg.

Ik kwam nog wel dit tegen:
https://support.tapatalk.com/thread...en-viewed-through-tapatalk.21224/#post-113077

ideaal dus.

Vragen zijn bij ze deze beantwoord en kunnen gemakkelijk op dit forum in het Nederlands worden teruggevonden.
Mooie aanvulling voor de MBF database.

Cor

Voor iemand van mijn leeftijd mag ik aannemen dat Engels een vaste vak op school was.

Ja en.

Als voorbeeld mijn zoon van 19, die zal dus nooit het Engels kunnen leren zoals jij en ikke. Zelfs mijn vrienden uit amerika en zijn leerbegeleiding zijn niet bij machte om hem die taal of andere talen te leren spreken, lezen of schrijven. Autisme, ADHD en Dyslectie (PDD-NOS) zijn hier debet aan..... Cijfers en rekenwerk gaat juist heel goed, net zoals enkele andere praktische kennis (dieren) vakgebieden, en techniek is helemaal een nogo....

Voor iemand van mijn leeftijd mag ik aannemen dat Engels een vaste vak op school was.

Evenals tekenen, lichamelijke oefening, en wiskunde.
Maar dat houdt niet in dat "iedereen" deze zaken beheerst, Roelof.
Niet iedereen heeft een "talenknobbel", is in de gelegenheid zijn talen te praktiseren, of heeft er geen belangstelling voor.
Ik heb 3 jaar lang "moeten" voetballen op school... Als je mij een bal geeft en ik schop, gaat hij gegarandeerd een andere kant uit dan ik wil.
De stelling van Pythagoras kan ik nog enigszins begrijpen, andere wiskunde is abracadabra, om van tekenen maar te zwijgen.

Gelukkig heeft iedereen andere talenten gekregen...

Roel dat is waar maar in het dagelijks leven wordt je continu geconfronteerd met de Engelse taal (fims/series, internet, manuals, software etc) dat het geen kans krijgt om te verwateren. Ik zelf was toen ook geen talenknobbel.....

Mijn zus ziet iedere dag mensen om haar heen lopen.
Helaas zit ze wel in een rolstoel.
Zo is het met mij met talen.
Sommige mensen zijn op punten wat minder begaafd.
Ik schaam me daar op zijn minst voor want andere dingen kan ik weer beter.
Dus als je me in simpel Nederlands kan vertellen hoe ik de met tapatalk geplaatste foto's kan beheren en zo nodig kan verwijderen zou ik dat zeer op prijs stellen.

verstuurd met mijn smartphone

Hoe zit het met de foto's, die worden niet in de galerij van het mbf geplaatst zie ik. En de grote,het lijkt erop dat ze automatisch worden gescaled. En hoelang blijven ze beschikbaar? Is er ook een limiet?

Thanks,
Cor

je kunt ook bij de upload aangeven of het via tapatalk gaat (met limiet zo te lezen van 30) of als attachment. Bij de laatste optie moet de foto op je mobiele device staan. Een URL toevoegen naar je gallerij hier kan ook uiteraard.

potdorie dacht hier even een vraag te stellen maar denk niet dat t handig is sorry

onderwerp: nieuwe tapatalk zuigt apenballen en nu heb ik t meer verwijdert erg jammer
want het was eerst makkelijk om even snel fotos met jullie te delen

Back