vraagje van leek, gaarne uw hulp

• Topicstarter Topicstarter ivo10
  • Startdatum Startdatum
I

ivo10

Guest
Hallo,

Ik heb een bootje gebouwd, lengte 65 cm breedte 9 cm, balsahout, triplex en een romp met polyesther, gewicht boot is nu 0.7 kg.

ik wil er rusting mee varen RC,

wat heb ik nu precies allemaal nodig aan apparatuur en wat voor een motor moet er dan in?

groeten,
ivo

Misschien niet onhandig om te weten om wat voor boot het hier gaat. Een rustig varende speedboot voor 30 of 40 km/uur of een duikboot ( als ik zo de afmetingen na ga ). Misschien dat je een foto hebt?

wat heb ik nu precies allemaal nodig aan apparatuur en wat voor een motor moet er dan in?

Dag Ivo,

Ten eerste, van harte welkom op dit mooie forum. Ik weet zeker dat als deze hobby aanslaat, je er erg veel plezier aan zult beleven.

Ik zou je echter willen aanraden deze vraag in het forum "bouwtips varende modellen" te plaatsen want niet alle leden van het forum zijn frequente kroeglopers, en degenen die je hier tegenkomt zijn meestal meer geïnteressert in een geintje dan in "serieuze" zaken.

Ga je vraag nu niet herhalen, maar neem even contact op met Martin (forumnaam Burp, even op de link drukken, en via contactinformatie een PB sturen) om deze vraag daarheen te verplaatsen, want op dubbele posts is men hier niet zo dol.

Succes ermee, groet,

Ad Bakker

hoi,

het is inderdaad een beetje een duikboot, het lijkt eigenlijk meer op een spaceshuttle, maar ik wil wil er gewoon mee kunnen varen niet duiken, en 30 is mischien ook al aan de snelle kant, mischien meer in de richting van 10 km /uur

groet
ivo

Laatst bewerkt door een moderator:
Back