vraagje verbinding met ontvanger

hallo

ik heb een futaba zender FX18 met een Raptor 60 V2, de heli heeft de goede ontvanger ook futaba etc. Nou is mij vraag hoe verbind ik ze met elkaar? En is hiervoor brandstof nodig voor de heli?

bdankt

Fx18 is of 35 MHz of 40 MHz hier voor heb je een bijbehorende ontvanger nog met in beide een xtal op het zelfde kanaal.

Brandstof heeft hier niks mee te maken. De ontvanger wordt gevoed door een ontvanger accu.

Brandstof heb je alleen maar nodig voor de motor.

Gr. Remco

Gezien je (ook eerdere) vragen en gezien het formaat van je heli Skiezo, zoek asjeasjeblief pliespliesplies ervaren/deskundige live hulp:
Tragisch rc heli ongeval in Zwitserland
Baby dies after radio-controlled helicopter goes rogue at event - Malaysia

Forumtipjes:
  • Geef behalve je leeftijd ook je woonplaats of regio in je MBF profiel op, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek, of iemand die jij kunt helpen.
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B

Back