Vraagje voor de Skyartec Wasp kenners

Ik heb hier nog een Skyartec Wasp V4 250 belt staan, die ik in een waan van "ik kan dat wel" heb gekocht en meteen ook heb gecrashed... :rolleyes:

Daarbij heb ik de volledige kop vernield. Er worden alu cnc upgrade koppen verkocht en denk er zo één aan te schaffen en de Wasp op die manier in orde te zetten voor mijn zoon van 14.
Voor een Wasp V3 bestaat er een volledig samengestelde kop kit, voor iets van een 50 euro, voor de V4 wordt elk onderdeeltje van de kop afzonderlijk aangeboden, en op die manier kost ie bijna het dubbele :o
Ik las dat vele onderdelen van de V3 en V4 dezelfde zijn, maar is dit ook zo voor de rotorkop? Kan iemand dit bevestigen?

Nog een vraagje, de zender van skyartec zelf stelt niet veel voor, en je moet em aan de pc hangen om in te stellen, dus alle waardes moeten via de pc aangemaakt worden en dan ingelezen in de pc. Is er een mogelijkheid om de Wasp met bv de Spektrum DX6i te sturen?

Peter

Ps: het gaat om de set in onderstaande link, heb al drie mails ernaar gestuurd om te vragen of ie ook op de V4 past maar ik krijg geen antwoord
http://www.toprc.nl/skyartec-kwh3-045.html

Back