Vraagje Walkera V200D01

Hoi,
Ongeveer twee weken terug heb ik mijn V200D01 aangeschaft en moet echt zeggen dat het echt een topmodel is om te zien en om te vliegen.

Waar ik alleen even mee zit is dat als ik met mijn staart naar links of rechts draai, dat de heli dan kracht/hoogte verliest.
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit herkennen en mij eventueel uit kunnen leggen wat ik hieraan kan doen.

Alvast bedankt:yes:

Ik vermoed dat dit alleen optreed als je 1 specifieke kant opdraait?

De staart is een onderdeel van de heli die ontzettend veel vermogen vraagt
Ga je draaien, kun je merken dat je gas bij moet geven om hoogte vast te houden
Zeker bij wat zwakkere batterijen merk je dit erg snel

Hoi,
Het gebeurt bij zowel links als rechtsom draaien.
Dus zo raar is het niet om gas bij te moeten geven als je draait??
Zou een zwaardere motor + lipo misschien helpen?

Thanks,
Romeo

Ik heb dezelfde heli als jij hebt. Alleen de Evo 180 SE Flybarless, idem dito heli.
het is inderdaad een mooie en een fijne heli, zolang je niet crasht. Hetgeen mij al een aantal keren is overkomen.
Ik ben nog niet zover gekomen om deze om zodanig naar links of rechts te draaien dat ik merk dat de heli hoogte verlies. Wellicht corrigeer ik al onbewust. Alwel knap dat je al zodanig weet te vliegen op hoogte dat je kan sturen. Hoop dat het antwood is gegeven door andere forumleden jou ten goede komt. Uiteraard hoor ik wel de ervaringen die je maakt met je Heli.

Ik heb zelf een aandachtspuntje met vooruit vliegen, wellicht kun jij mij hierbij helpen of heb je dezelfde ervaring. Deze is te lezen in topic Evo 180 SE Flybarless, zodat ik jou topic niet vervuil met mijn vragen.

Succes en veel plezier met de V200D01

Back