vraagje??

• Topicstarter Topicstarter maupi34
  • Startdatum Startdatum
M

maupi34

Guest
hallo, beste forum vrienden.

ik heb een vraagje, kan ik mijn heli (bleu arrow xl) een coax dus. ombouwen naar 35mhz het is nu een 2,4 en er speelen continu probleemen op. en heb meer met 35mhz aleen ik weet niet hoe imand een tip/idee??

alvast bedankt mvg maupi

hoezo problemen met 2,4 ghz. Dit zijn zenders die eigenlijk niet kunnen storen of problemen veroorzaken.

hallo, beste forum vrienden.

ik heb een vraagje, kan ik mijn heli (bleu arrow xl) een coax dus. ombouwen naar 35mhz het is nu een 2,4 en er speelen continu probleemen op. en heb meer met 35mhz aleen ik weet niet hoe imand een tip/idee??

alvast bedankt mvg maupi

Als je het over je servo's hebt dan moet je een kijken in je andere topic, want daar heb ik en ron op gereageerd.

Als je het over je servo's hebt dan moet je een kijken in je andere topic, want daar heb ik en ron op gereageerd.[/QUOTE]

ja klopt hep ik net ven gekeken en nee dat was het niet :( serod in topconditie ik den echt dat het aan mij 2,4 zender ligt (was met de heli mee geleverd)

dan kan ik je niet verder helpen. Ik zou niet weten hoe je de ontvanger( die vooropzit) kunt vervangen door een andere 4 kanaals zender van 35 mhz. Vraag het eens aan een Robbe Dealer zou ik zeggen

De titel 'vraagje?' geeft geen informatie. Stel je eens een forum voor waarbij iedereen met een vraag discussies met die titel start. Titel kun je wijzigen door eerste bericht te wijzigen -> meer opties.
Een goede titel geeft meer en betere reacties.

help help help
wie kan mijn helpen aan een berading schema op mainboard ( tekening)
van de s 107 syma. paar draadjes los weet niet welke waar zitten moet.

help

Back