Vraagje,

Discussie in 'Speedboten' gestart door Keesv, 16 jan 2021.

  1. Keesv

    Keesv

    Lid geworden:
    16 jan 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Katwijk zh
    Goedenmiddag,, Ik ben Kees en ben nieuw op dit forum,en heb een vraagje over een rc boot waar ik niets vanaf weet,,weet iemand iets van dit model,,,er staat zavarsky in,en er zit een chung yang r260 w in of zoiets,,ik ben ook helemaal niet thuis in het rc wereldje,maar vroeg me af of dit nog gangbaar was,,of dat het niets meer is om energie in te steken,,groeten kees
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Google is your best (girl-)friend. MHZ, ook wel: Modellbau Hobby Zavarsky. Niet verkeerd lijkt me, maar er zijn er vast op dit MBF die meer weten. Die hardware is ook niet verkeerd (en erg prijzig). Servo’s zijn van A-merk. Hoe is jouw beheersing van de Duitse taal? Er staat een id-nummer op de sticker op basis waarvan je navraag zou kunnen doen bij MHZ inzake historie van deze boot(sromp). Hoe kom je aan de boot?

    PS ik wil niet geheimzinnig doen, maar :cool: mss is het wel een Mystic. Mss weet @tom1972 meer?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2021
  3. Keesv

    Keesv

    Lid geworden:
    16 jan 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Katwijk zh
    Ok,,ik kwam deze boot tegen op mijn werk op zolder bij het opruimen,daar wilden ze hem weggooien,wat ik natuurlijk zonde vond,vandaar,,,mijn duits is niet super,maar ik ga wel wat proberen te achterhalen.
    In ieder geval super bedankt voor de reactie,,zal nog het een en ander uit moeten zoeken,ik weet niet eens hoe hij start hahaha.maar als ik alles zo bekijk heeft het nooit lang gelopen,,ziet er nog als nieuw uit.bedankt in ieder geval,,(en Mystic zegt mij nog niet veel ) ga ik ook even uitzoeken.
     
  4. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Voordat je ‘m start... vraag of iemand met rc brandstofboot-ervaring mee gaat. Of verkopen... Het ziet er uit als goede kwaliteit, dus weggooien is echt zonde.
     
  5. Keesv

    Keesv

    Lid geworden:
    16 jan 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Katwijk zh
    Bedankt voor de tip.
     
  6. Jack Zeeman

    Jack Zeeman

    Lid geworden:
    26 dec 2013
    Berichten:
    69
    Je kunt ook veel info vinden op het Xtremerc forum daar zitten veel benzine rc boot vaarders
    Doe er je voordeel mee en ga met die boot niet zomaar ergens varen.
    Je hebt ruimte nodig.
    Succes.
     
  7. Keesv

    Keesv

    Lid geworden:
    16 jan 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Katwijk zh
    Ok bedankt Jack.
     
  8. Lexo

    Lexo

    Lid geworden:
    21 aug 2009
    Berichten:
    752
    Locatie:
    Lent
    Lijkt me een bandit. Motor en hardware (aandrijving) zijn prima, kun je nog prima mee varen!
     
  9. Keesv

    Keesv

    Lid geworden:
    16 jan 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Katwijk zh
    Top Lexo, ik ben benieuwd.
     
  10. opelckadett

    opelckadett

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    77
    Locatie:
    bakkeveen
    Dit is idd een bandit. Deze was/is verkrijgbaar in 2 varianten. Op de motor na heb je een topboot te pakken. De motor is prima hoor maar niet top of the bill. 90 km moet wel lukken met deze setup. Op het xtreme forum staan een paar topics over zo een boot. Ik zie volgens mij ook een koppeling. In het begin wel gemakkelijk maar ik zou hem eruit halen
     
  11. Keesv

    Keesv

    Lid geworden:
    16 jan 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Katwijk zh
    Goed om te horen,ben nog een leek om er dingen tussen uit te halen,maar als ik hier iemand in de buurt kan vinden die er meer verstand van heeft komt dat wel goed bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2021
  12. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Wat mij betreft hoeft dit rompje ook niet heel erg hard te gaan om er toch plezier mee te beleven. De Bandit is een 80’er jaren romp en mag je bijvoorbeeld qua vaareigenschappen niet vergelijken met de Mystic (mysterie opgelost).

    @Keesv Is er iets aan de hand met jouw toetsenbord? Ik zie onevenredig veel comma’s in je tekst.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2021
  13. Keesv

    Keesv

    Lid geworden:
    16 jan 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Katwijk zh
    Haha ik zit inderdaad op een heel klein telefoontje te typen eric
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2021

Deel Deze Pagina