Vraagje

Ik heb RealFlight 9 aangeschaft een paar weken geleden om eerst hiermee te leren vliegen voordat ik een vliegtuigje aanschaf nu begint dit op RealFlight al te lukken. Nu heb ik vandaag de Spektrum NX10 aangekocht en men zou deze ook kunnen gebruiken op de RealFlight wat ik weer niet wist natuurlijk nu heb ik deze aangesloten en dat werk inderdaad wat heel leuk is natuurlijk maar nu is mijn vraag alles werkt anders gas geven staat rechts enz........ nu zeiden ze in de winkel dat je RealFlight moet instellen naar de Spektrum NX10 maar waar vind ik de instellingen op RealFlight want ik zou deze graag hetzelfde instellen

FOUT!!

Ga eerst naar een club.
Ga daar vragen hoe ze vliegen, welke mode, gas links of rechts.
Ga dan in het echt vliegen en leer je alsjeblieft geen verkeerde dingen aan op een simulator.
Afleren is voor een instructeur heel veel moeilijker dan dingen aanleren.
Neem dat maar van mij aan, ik heb een paar leerlingen gehad die ook hadden zitten klooien op een simulator en die deden er veel langer over om dingen af te leren dan andere leerlingen die nul ervaring hadden dingen aan te leren.

GJ

FOUT!!

Ga eerst naar een club.
Ga daar vragen hoe ze vliegen, welke mode, gas links of rechts.
Ga dan in het echt vliegen en leer je alsjeblieft geen verkeerde dingen aan op een simulator.
Afleren is voor een instructeur heel veel moeilijker dan dingen aanleren.
Neem dat maar van mij aan, ik heb een paar leerlingen gehad die ook hadden zitten klooien op een simulator en die deden er veel langer over om dingen af te leren dan andere leerlingen die nul ervaring hadden dingen aan te leren.

GJ
Ok bedankt voor de info

Back