vraagje

heej,

ik heb geen ervaring met deze boten maar ik dacht dat ze op het forum al een keer gezegt hadden dat je de snelheid niet zo leterijk moet nemen omdat het geen zenoha is.
de prijs lijkt mij dan ook wel iets aan de hoge kant.
Als ik u was zou ik nog even door sparen en dan een andere boot kopen of maken natuurlijk dat is ook altijd nog een mooie hobby!!

nick,

Die boot uit je tweede link lijkt een beetje op een slap aftreksen van een mengels tussen de PSR Bandit en een PPB Supercat 2

Ik zou niet teveel van de prestaties verwachten met deze motoren en uitlaat (waarschijnlijk hoop herrie)
Ook ik heb geen ervaring met deze boten, maar veel mensen die dit soort type boten kopen komen later er op weer terug. Niet dat het helemaal niks is, maar de verwachtingen zijn vaak hoog en dat blijkt niet zo te zijn. Vaak is er voor die prijs (zo even niet gevonden op de site) ook een leuke, snelle 2e hands te krijgen via de juiste forums (geen marktplaats dus)

Wat wil je precies? fun varen of ook een boot waar je later wat aan kan veranderen etc

Navicraft is één van de betere ready to run benzine boten. Zit goed in elkaar en de gebruikte materialen zijn heel behoorlijk. Heb ze dit jaar tijdens Heilbronn op de stand van MHZ kunnen bekijken. Ze varen best aardig. 65 km/h zit er volgens mij wel in.

Minpunten:
- 27mhz rc installatie (ook als is het Futaba)
- batterijen als ontvanger akku (hoe komen ze er op!!!! )
- stopknop zal door vocht het niet lang volhouden (met alle storing achteraf vandien)
- steun moet je maar meteen veranderen. Is leuk voor op de plank thuis, maar totaal onpraktisch en zelfs schade veroorzakend aan de waterkant.

wat ik wil weet ik nog niet echt.
ben een beetje aan het surfen en kwam ze tegen.
ze kosten +- 400 en 500 euro.
ziet er wel leuk uit voor die prijs dacht ik.

hoor graag nog wat meer over deze boten.

alvast bedankt.

Koetje....

Back