Goedkope lagers; kijk eens op RC-Hardware - RC-Car Parts for winners! wellicht hebben ze jou maat, meestal zo rond de € 10 voor 10 stuks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoe heb je de motor nu dan gemonteerd?
Gewoon met stofring nemen, zit nooit in de weg
Waar je wel op moet letten, ik heb hier lagers liggen die maar aan 1 kant een stofring hebben. Waarschijnlijk is dat voldoende...maar je weet nooit.
Speciaal kogellager welke met de rubber afdichting naar de 'vuile' zijde wordt gemonteerd. De binnenzijde, met de metalen afdichting biedt minder weerstand
Yep, gebruik ik ze ook voor.
Midden zou ik beginnen met 10.000 en dan naarmate de skills vorderen proberen terug te brengen naar b.v. de 5.000 .
Ook speelt bij de keuze voor je olie de ondergrond een grote rol , hoe meer grip je hebt hoe dunner je kan/gaat. Bij minder grip zoals b.v. op zand ga je juist dikker om zoveel mogelijk je 4wd te behouden , als je dunne olie blijft rijden wordt door de gewichtsverschuiving de aandrijving naar de voorkant geleid omdat er daar minder druk op de wielen staat als achter en ze (zeker op zand) dus makkelijker spinnen.
Matthijs rijdt op banen met kunstgras wat echt meegggaaa grip geeft en probeert dus zo licht/dun mogelijk met z'n middendiff te gaan omdat de voorwielen daar ook veel meer grip op hebben en je bij dunnere olie (tot op zekere hoogte) meer stuur krijgt![]()