vragen hpi savage 3.5

hier wat fototjes van de savage:
de savage met kap
de savage zonder kap
transmissie van de savage
de hpi nitrostar f4.1 ( komt een andere kop op )
mijn kapotte ansmann madrat :oops: en aangepast reely ranger.

Ziet er verder wel aardig uit. Niet te afgeragt als ik het zo zie..
Alleen ff kijken hoe de drive cups eruit zien.. Als deze erg uitgesleten zijn even vervahngen voor de HD versie.
En ff kijken of er in je diffs 4spiders zitten..

Een aantal dingen zou ik veranderen.
dubbele rode fiber remschijven
gas/rem mod. (te vinden op MP bij TonRC

Kijken wat er voor stuurservo opzit. En indien nodig vervangen met een goede Metal gear servo
Easy acces bulkheads.
Bulletproof diffs
andere uitlaat

Veel plezier ermee..

hij is inderdaad niet zo heel erg slecht, alleen sommige dingen zijn/waren niet zo goed.ik heb de drive-cups nagekeken,ze zijn een beetje uitgesleten, misschien zet ik er rondom de hd versies nog op ja. het diff heb ik ook nagekeken, heeft 4 spiders en de diffs hebben ook alu behuizingen!. ik zal wel naar die rode fiber schijven/ gas/rem mod kijken, uitlaat kijk ik ook nog naar.stuurservo had ik vervangen voor een bluebird bms 660mg-hs, had ik nog liggen.is niet de beste, maar ik kijk wel wat hij doet. anders koop ik er nog een van savox bij ofzo.

Laatst bewerkt:
trek touwtje

ik starten net mijn savage 3.5 op en toen schoot het touwtje-van mijn pull-start- eruit ik dacht vraag hier ff wat ik moet doen anders moet ik weer helemaal naar qwartel

Laatst bewerkt door een moderator:
In de eerste instantie gebruik je daarvoor een volledig niet toepasbaar forumtopic.

Ten tweede kent het forum bovenaan de pagina 2 zoekopties, 1 met google en 1 van het forum zelf. Zoek gewoon eens op TREKSTARTER en de topics vliegen om je oren.

Ten derde kan je op de HPI site ook een mooie tutorial vinden hoe een trekstarter te fixen.

En als je het nog steeds lastig vindt kan je ook inderdaad nog even naar Quartel gaan.

Back