Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het rond speuren hoe men een quadcopter opbouwt. Al het een en ander aan informatie opgedaan. Maar helaas niet voldoende. Ik zit nu met het probleem van de juiste elektronica te kiezen voor de quadcopter. Als frame wil ik voor een zelfontwerp uit gaan. De quadcopter gaat dienen voor het maken van luchtfoto's en -video's. qua gewicht is het streven tussen de 250-400 gram.
Het probleem ligt vooral bij de keuze van de lipo, ecs's, brushless. De rest van de apparatuur heb ik de keuze gemaakt voor een:
1x Hobbyking KK2.1HC Multi-Rotor Hard Case Flight Control Board With Remote Programmer (Flying Controller)
1x Hobbyking Multi-Rotor Power Distribution Board (PDB)
1x HobbyKing™Lipoly Low Voltage Alarm (2s~3s) (Accu alarm)
Bij de rest dacht ik aan:
1x Turnigy 3000mAh 2S 30C Lipo
4x NTM Prop Drive Series 28-30S 900kv / 270w (Brushless)
1x Hobbyking SS Series 25-30A ES (ECS)
Alleen heb ik niet de zekerheid of dat de juiste keuze is.
Daar hoop ik jullie feedback bij te gebruiken.
Ik ben al een tijdje aan het rond speuren hoe men een quadcopter opbouwt. Al het een en ander aan informatie opgedaan. Maar helaas niet voldoende. Ik zit nu met het probleem van de juiste elektronica te kiezen voor de quadcopter. Als frame wil ik voor een zelfontwerp uit gaan. De quadcopter gaat dienen voor het maken van luchtfoto's en -video's. qua gewicht is het streven tussen de 250-400 gram.
Het probleem ligt vooral bij de keuze van de lipo, ecs's, brushless. De rest van de apparatuur heb ik de keuze gemaakt voor een:
1x Hobbyking KK2.1HC Multi-Rotor Hard Case Flight Control Board With Remote Programmer (Flying Controller)
1x Hobbyking Multi-Rotor Power Distribution Board (PDB)
1x HobbyKing™Lipoly Low Voltage Alarm (2s~3s) (Accu alarm)
Bij de rest dacht ik aan:
1x Turnigy 3000mAh 2S 30C Lipo
4x NTM Prop Drive Series 28-30S 900kv / 270w (Brushless)
1x Hobbyking SS Series 25-30A ES (ECS)
Alleen heb ik niet de zekerheid of dat de juiste keuze is.
Daar hoop ik jullie feedback bij te gebruiken.
Laatst bewerkt: