vragen over brandstof wagen.

Discussie in 'Bouwtips rijdende modellen' gestart door crash-baby, 19 jul 2008.

  1. crash-baby

    crash-baby Guest

    Ik ben van plan om mischien een nieuwe brandstof auto aan te schaffen bij conrad.
    nou heb ik dus een paar vraagjes.?
    Wat vinden jullie van de service bij conrad ect. ?
    en het is een on the road model maar als ik er nou andere veren(hoger)en andere banden voor koop zou ik er dan in prenciepe mee over het gras of grind mee kunnen rijden.?
    en ik neem aan zoals met mijn vorige hobby dat je ook niet alleen brandstof(kan even niet op de naam komen :confused:)er in kan gooien maar er ook nog iets bij moet gooien,wat is dit en wat zijn de verhoudingen hier bij.?
    en waar in de provincie zeeland kan je dit halen.?

    alvast hartelijk bedankt gr.wesley#4
     
  2. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Ik ben van plan om mischien een nieuwe brandstof auto aan te schaffen bij conrad.
    Eergisteren zocht je nog een electro-auto. Weet je wel wat je wilt?

    nou heb ik dus een paar vraagjes.?
    Wat vinden jullie van de service bij conrad ect. ?
    Winkelbesprekingen zijn niet toegestaan op dit forumen het is een on the road model maar als ik er nou andere veren(hoger)en andere banden voor koop zou ik er dan in prenciepe mee over het gras of grind mee kunnen rijden.?
    Nee
    en ik neem aan zoals met mijn vorige hobby dat je ook niet alleen brandstof(kan even niet op de naam komen :confused:)er in kan gooien maar er ook nog iets bij moet gooien,wat is dit en wat zijn de verhoudingen hier bij.?
    Nee, ik kan je adviseren kant-en-klaar gemengde brandstof te kopen. Dit is verkrijgbaar bij elke modelbouwzaak.en waar in de provincie zeeland kan je dit halen.?
    Het antwoord op deze, alsmede al je andere vragen had je kunnen vinden door de zoekfuncte te gebruiken. Ik zou zeggen, leef j uit en happy reading!
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  3. crash-baby

    crash-baby Guest

    Ik ben van plan om mischien een nieuwe brandstof auto aan te schaffen bij conrad.
    Eergisteren zocht je nog een electro-auto. Weet je wel wat je wilt?
    .

    normaal zou ik dat ook niet doen maar aangezien ze hem nog net niet gratis weg geven(bij wijzen van spreken) wou ik deze mischien kopen maar ik heb ook al een mooie aanbieding gekregen van iemand hier van het forum .:cool:
    en sorry voor het ongemak maar ben nog niet zo bekend hier op het forum dus ken nog nie al ins en outs van dit forum

    gr.wesley#4
     
  4. over de brandstof

    ik zou zeggen je moet geen brandstof zelf meningen maar een kannetje
    bij dichts bij zijnde modelbouw winkel kopen 2.5l 16% 22.00
    en ik denk niet dat je van een on road model een off road model kunt
    maken ik heb zelf bij conrad een predator 4 wd met ingebouwde rc box
    en hij rijdt voor treffelijk de begin prijzen van dit model zijn 180.00 euro
    en dan krijg je 2 wd zonder rc box
    groeten dennis
     
  5. mgr

    mgr

    Lid geworden:
    26 jan 2005
    Berichten:
    192
    Locatie:
    rotterdam
    dennis dennis dennis doe ge nu ? een raar postingkje naar boven grave

    groetje marcel
     
  6. ik snap niet wat je bedoelt sorry
    groeten dennis
     
  7. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    wat hij bedoelt is: kijk eerst eens naar de datum van de laatste keer dat iemand wat in het topic heeft geschreven. Dit was alweer een wat ouder topic.....
     
  8. maakt dat dan uit of zoo
     
  9. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    beetje nutteloos........
    waar je op reageert, die persoon heeft het zelf allang ondervonden
     
  10. oke dat zal dan wel
     
  11. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Yep, is 1 van de ongeschreven regels van een forum. Gij zult niet onnodig reageren in oude topics.
     

Deel Deze Pagina