Vrede graag op het forum

• Topicstarter Topicstarter marcelinets
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marcelinets

Guest
Krijg ik een ene vreemd bericht van ene Steve.

Ik kan de actie van de operator wel begrijpen.

Maar is het forum niet bedoeld om elkaar te helpen met tips en adviezen als men ergens mee zit.

Maar als je niets doet met tips of adviezen is dat de persoon zijn probleem toch?

Laten we elkaar in elkaars waarden laten en normaal met elkaar omgaan op het forum, blijf correct en vriendelijk tegen elkaar.

We kunnen van elkaar leren, thans in mijn geval wel heb goede bruikbare tips van andere forum leden gekregen waar ik iets mee kan. en ik leer nog steeds bij.

Als iets je niet zint zou je dat ook in een prive berichtje naar de betreffende persoon kunnen sturen.
Ook op het forum en daar buiten heb je altijd mensen die je wel kan schieten die je niet mag.

Laten we het gezellig houden op het forum en elkaar behulpzaam blijven op dit mooie forum, en van elkaar blijven leren.

Sorry moest dit even kwijt.

Veel bouw plezier samen met mooie bouw verslagen.

Met vriendelijke groet,

Marceline

Bericht van he Forumbeheer :

Hallo Marceline,

Inderdaad is dit forum bedoeld om elkaar te helpen.
Maar het is niet de bedoeling als je een vraag stelt, in geval van Steve Billast, er forumleden zijn die hem proberen te helpen, hij allerlei rare teksten plaatst en forumleden verwijt dat ze hem niet willen helpen, terwijl hij genoeg reacties heeft gekregen op zijn gestelde vraag, waar hij vervolgens niets mee doet.
Steve Billast haalt er allerlei andere zaken bij die niets met zijn de gestelde vraag te maken hebben.
Ieder keer roept hij dat hij stopt met modelbouw en dat hij wil zwijgen, omdat hij geen goede reacties krijgt, die hij graag wil horen.

Iedereen dient met respect te worden behandeld te worden, maar dan moet hij dat ook doen, helaas is dit niet het geval.

Het is helaas niet de eerste keer dat ik een topic van hem moet sluiten. omdat het anders uit de hand loopt.

Dit wilde ik even kwijt als moderator.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back