Ik had net mijn heli (kds450s) mooi afgesteld, alle linkjes gelijk, bij midstick mooi 0gr pitch in idle up. Ga ik de gain afstellen (knop links bovenin op de wfly zender) Zet ik de unlock schakelaar rechtsonderop de zender weer op lock klopt er ineens helemaal niets meer van de instellingen. Ik hoor de servo' s aanlopen bij full pitch terwijl net alles mooi was afgesteld. Hoe komt dat ineens... Wat kun je met die knop op het moment dat je schakelaar onderin op je zender gewoon op locked hebt staan (als je gewoon vliegt en niet aan het afstellen bent). Wat voor een functie heeft ie dan. De knop stond tijdens het mechanisch afstellen (en de schakelaar op locked) op ca 80% (ervan uit gaand dat dicht (naar links) 0% is)). Na het afstellen van de gain was de knop uiteraard verdraaid toen in de swich van unlocked naar locked zette. Toen liep ineens alles aan en hoorde ik de servo' s zoemen.
Kortom kennelijk heeft de gain knop in locked toestand een bepaalde functie die als zodanig alles instellingen kan vernaggelen. Weet iemand hoe hiermee om te gaan?
Kortom kennelijk heeft de gain knop in locked toestand een bepaalde functie die als zodanig alles instellingen kan vernaggelen. Weet iemand hoe hiermee om te gaan?
Laatst bewerkt: