Vrije vlucht evenementen weekend 8/9 september

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door FOX35, 1 sep 2006.

  1. FOX35

    FOX35 PH-SAM

    Lid geworden:
    27 sep 2005
    Berichten:
    1.315
    Locatie:
    Ruinerwold, Drenthe
    Twee leuke evenementen om eens te gaan kijken. Op zaterdag 8 september wordt op de heide bij Garderen een wedstrijd gevlogen met de Prima, een eenvoudige Wakefield (F1B). Het gaat er bij zo'n wedstrijd nog wat gemoedelijker aan toe dan bij een echte F1B wedstrijd. Voor wie dat niet weet: Wakefield is de outdoor rubber prestatieklasse. Met een strak opgewonden streng rubber gaat het model in enkele tientallen seconden tientallen meters recht omhoog de lucht in en gaat daarna over in zweefstand. De Prima is misschien in verhouding tot echte wakefields eenvoudig (geen carbon bijvoorbeeld) maar presteert (1x raden!) inderdaad: Prima. Hij is via Henk van Hoorn van vrije vlucht club Condor in Zwolle te koop als bouwdoos, maar ook als ARF. Tijdgebrek mag dus geen bezwaar zijn. Als je meer informatie wilt kan ik je met Condor in contact brengen. Op zondag 9 september wordt er een vrije vlucht meeting gehouden in een sporthal in Utrecht. Het is geen wedstrijd en gaat er gewoonlijk ook zeer gemoedelijk aan toe. Er wordt met van alles en nog wat gevlogen, met schaalmodellen, funmodellen en zelfs F1D wedstrijdmodellen. Helaas nemen de deelnemersaantallen van deze groep de laatste jaren af, dus nieuw bloed is welkom. Kijken is gratis en de eerste keer meedoen ook. Ook voor dit evenement kan ik je meer informatie verschaffen. Stuur maar een PM of reageer.[/quote]
     
  2. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.743
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Ik weet het niet PP, maar volgens mij vallen 8 & 9 september pas in 2007 in het weekend....
    Ik ben een kind van 9/11 (wie lacht daar?:wink:) en dat is maandag over een week.....

    Ik heb overigens mijn handen te vol aan het electro F2B avontuur om eens iets aan VV te gaan doen, maar het staat nog altijd op mijn verlanglijstje....
     
  3. FOX35

    FOX35 PH-SAM

    Lid geworden:
    27 sep 2005
    Berichten:
    1.315
    Locatie:
    Ruinerwold, Drenthe
    Alvast gefeliciteerd, Bruno, je hebt gelijk, het is het weekend van zaterdag 9 en zondag 10 september. Ik had het zonder agenda gedaan en dacht dat ik het aan de hand van de datum van de dag dat ik dat deed verder wel uit het hoofd kon uitrekenen. Niet dus. Iudex non calculat (wat ik voor het gemak maar vertaal met 'juristen kunnen niet rekenen').
    PP
     

Deel Deze Pagina