Vrouwen en meiden actief in de modelbouw?

Ik vraag mij eigenlijk af of er vrouwen en meiden zijn die actief zijn met de modelbouw?.
Ik hoor er eigenlijk bijna niets over.
Het lijkt mij wel leuk om hier neer te zetten welke dames wat doen in de modelbouw.
Dus geen privégegevens en ook geen catering of schoonmaakdingetjes!.
Dan zal ik beginnen;
mijn vrouw Jolanda wil het gaan proberen met vliegen van een funky chicken in aanbouw.

Groetjes Ton...

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij eigenlijk af of er vrouwen en meiden zijn die actief zijn met de modelbouw?.
Ik hoor er eigenlijk bijna niets over.
Het lijkt mij wel leuk om hier neer te zetten welke dames wat doen in de modelbouw.
Dus geen privégegevens en ook geen catering of schoonmaakdingetjes!.
Dan zal ik beginnen;
mijn vrouw Jolanda wil het gaan proberen met vliegen van een funky chicken in aanbouw.

Groetjes Ton...

Ja hoor mijn vrouw vliegt ook, dit jaar voor het eerst met een multiplex easycup:D

Groet Jan

Ton,

ik ben bezig met een vrouw te leren vliegen met een Multiplex Mentor.
Het is er eentje van een lesbisch koppel en beide zijn ENORM gedreven door onze hobby ! :-)

Groetjes,

Davy

ook bij The Wings in Nistelrode vliegt een vrouw.. de moeder van Sanka wel te verstaan. dit jaar heeft een andere vrouw de lidmaatschap opgezegt ivm persoonlijke dingen, maar ook heeft ze gezegd dat ze (als de omstandigheden voorbij zijn) ze weer lid wil worden...

twee vrouwen dus op een club van zo'n 35 man(/vrouw) :o

Hoi Alexandertje.
Wat voor poll had jij in gedachte, zoiets van "is een vrouw geschikt om een zender te bedienen?" (sorry, beetje vrouw onvriendelijk
icon11.gif
)
Geef maar een hint?.
Groetjes Ton...

Mijn vriendin is wel de reden dat ik er ooit aan begonnen ben ("zeg jij vond dat toch leuk, waarom koop je niet eens zo'n bouwdoos"), is er bijna altijd bij als ik ga vliegen en heeft ook de koop gesloten voor mijn eerste F3A toestel (ik ben een handelaar van lik-m'n-vestje). Ze heeft wel een X-twin, die speciaal voor haar roze is gespoten en voorzien van glitters, en ze heeft een shockflyer ontworpen, speciaal voor een clubgenoot (de-grootste-l-l-op-het-veld-van-mvc-midden-nederland-filmpje).

Telt dat mee?

Heb haar wel eens op de sim laten vliegen met een 'echt' toestel, maar dat was na 10 seconden al mot (niet tussen ons, maar tussen haar en sim). Het hele concept dat je naar beneden moet sturen met de stick om een toestel omhoog te laten gaan, vond ze al verkeerd.. ik sputterde nog dat dat wel omgedraaid kon worden, maar toen had ze al bedacht dat ze 't niets vond :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje van die flying p*nis.
Volgens mij is ontwerpen de basis van modelbouw toch?
Kan ze ook een vliegende k*t maken?, lijkt mij wel leuk voor een combat! hahahaha
Één vliegende k... met een heleboel piem... er achteraan, sorry liet mijn fantasie even gaan.

Groetjes Ton...

Mijn vriendin heeft een LMH 120 corona en kan er al heel aardig mee hoveren. Ze heeft ook een twister van mpx maar daar vliegt ze nooit mee (ik wel ;))

wij hebben allebei een Lazy Bee gebuwd. Voor een deel zijn ze al beschilderd, maar het moet nog verder afgemaakt:
full

ze heeft ook een paar lessen gehad, maar mn leskist is tijdelijk dood.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch wel leuk dat er dames zijn die wat aan deze hobby i.p.v. soapserie`s kijken.
M`n schoonzus wil ook een kip om te proberen en dan samen met mijn vrouw eieren droppen.
Maar er zijn vast meer vrouwen die een tak van modelbouw uitvoeren!
Groetjes Ton...

mijn vrouw rijd mee bnk 4X4 offroad .
en doet da niet slecht al is ze soms te braaf en niet genoeg lef om deftig door
te djumpen.

Mijn vrouw rijd met een micro-t van losi tegen mij en andere bezoekers hier in de huiskamer. Alles gaat ervoor aan de kant 3x per week :D Ze heeft ook een getunede mini eco voor de zomerse dagen aan het water.
Jakko

Back