Vstabi bluetooth module kloon

ec47ec8c92e7.jpg

Het kan verschillen ,maar als je goed kijkt oplet moet het lukken.. Niet verkeerd om aansluiten want dan doet die het niet meer..

Grtz Jan

Bedankt Jan,ik zal vanavond even duidelijk foto maken van de aansluitingen,zijn er 6 in totaal.
Moest je verder nog iets instellen op de vstabi om contact te maken?

Bedankt Jan,ik zal vanavond even duidelijk foto maken van de aansluitingen,zijn er 6 in totaal.
Moest je verder nog iets instellen op de vstabi om contact te maken?

Als hij is aangesloten werkt het vanzelf, je hoeft niets in te stellen ,behalve mss een code op je telefoon 0000 of 1234..

grtz Jan

En dan werkt het perfekt ! Als je teminste op androidmarkt het mikado vbar App download.. 5 euri`s

ik had trouwens deze Serial Bluetooth RF Transceiver Module rs232 TTL | eBay

We hebben hier meerdere van die modules in gebruik. Het werkt volledig probleemloos met een Galaxy S en Galaxy SII, alleen aan een LG en een HTC (types weet ik niet) kregen we het gewoon niet aan de praat. Pincode is 1234.
Het bereik is ronduit goed: perfect om in de vlucht een vibratieanalyse te doen. Met mijn Galaxy S haal ik ongeveer 20-30meter, dus ik hoef niet echt in de buurt te blijven.

werkt dit trouwens ook voor een laptop die bluethooth aan boord heeft ? macbook pro

Ja ze werken op laptops met bluetooth zelfs op mijn Samsung Android met de Vbar software.
We hebben ze op de club getest en houden zelfs de verbinding tot +/-25 m zonder enig probleem zodat je real time je logging kan volgen.
Wel opletten dat je ze niet omgekeerd aansluit anders zijn ze omzeep.

Ja ze werken op laptops met bluetooth zelfs op mijn Samsung Android met de Vbar software.
We hebben ze op de club getest en houden zelfs de verbinding tot +/-25 m zonder enig probleem zodat je real time je logging kan volgen.
Wel opletten dat je ze niet omgekeerd aansluit anders zijn ze omzeep.

hoe bedoel je dat ?

ah ok moet ik nog opletten bij aanschaf van de module ?ik haal er een via ebay voor een paar euro :o

Blijkbaar gaan er op ebay verschillende versies de ronde ttz
Er zijn er waar het kabeltje bij zit en de module is voor zien van een transparante krimpkous en andere weer zonder krimpkous en zonder kabeltje en dat laatste heb je echt wel nodig tenzij je het zelf gaat maken.

Blijkbaar gaan er op ebay verschillende versies de ronde ttz
Er zijn er waar het kabeltje bij zit en de module is voor zien van een transparante krimpkous en andere weer zonder krimpkous en zonder kabeltje en dat laatste heb je echt wel nodig tenzij je het zelf gaat maken.

dus alleen de kabel is van belang verder maakt het niets uit ?

heb er een besteld we zien wel of het werkt voor die paar euro maak ik me daar niet zo druk om

Back