VT Akrobaat in de aanbieding

Heb hier een VT akrobaat in de aanbieding,nog niet gevlogen mag weg voor 40 euri.
zelf zorgen voor een 1,5 cc diesel

Herbert.

Geen enkel LB model mag verloren gaan en de VT Akrobaat is een leuk model, zeer geschikt voor de Tupkercup in Stadskanaal op 17 augustus a.s., hij vliegt behoorlijk goed voor een dergelijk klein ding en je hebt dus een behoorlijk goede handicap.

Bovendien wordt dan ook weer de Recordcup gevlogen, en Gerben (nota bene) heeft de afgelopen versie gewonnen met .... een VT Akrobaat! De tank was wel groter dan 10cc, maar de toegestane methode om enkele spuitjes met 10cc brandstof klaar te hebben liggen om toch 10cc te tanken werkte fantastisch. Een prima model dus om deel te nemen in Stadskanaal.

Als je dan nog bedenkt dat de vorig jaar in zeer beperkte oplage in het verkeer gebrachte T-shirts ivm de Tupkercup een afbeelding laat zien uit de oude VT van Paul die een schitterend beschilderde Akrobaat toont, dan wil je hem toch helemaal niet meer wegdoen?

Maar wat is de reden om het model weg te doen, Herbert? In ieder geval, er zijn geregeld mensen die een kant en klaar model zoeken, en ook geregeld mensen die zo'n model meer nodig hebben dan ik (ik heb tenslotte altijd wel wat om mee te vliegen), dus die hebben er meer recht op dan ik, maar als zich niemand aandoet en het model moet toch weg, dan kun je hem tezijnertijd altijd aan mij kwijt. Ik zou hem gewoon meenemen naar de 2e LB-dag.

op dit moment heb ik mijn zolder overvol,en wil daarom dit model verkopen .
Het model heeft nooit gevlogen en helemaal nieuw en bekleed met spanpapier en afgewerkt met een PU 2componenten lak in de kleuren blauw en wit.
Het is zeker een leuk model voor de beginner en ook weer snel te bouwen.
Maar dit model kan ik makkelijker afstand van doen dan mijn Eucalypta.

Nogmaals, een goed model moeten we niet verloren laten gaan. Beschouw hem maar als aan mij verkocht en neem hem maar mee naar Almere, of eerder als je denkt dat we mekaar eerder treffen. Dan heb ik in ieder geval een leuk model voor de Tupkercup! Mocht iemand anders hem meer nodig hebben dan ik, laat het dan even aan Herbert of aan mij weten.

VT Akrobaat

sorry voor de late reactie, maar mocht ie nog te koop zijn wil ik hem wel.
Gr. Dirk

VT Akrobaat

Ja, ik zoek iets dat klaar is om mee te beginnen. Ik heb een Twister in aanbouw maar heb de laatste tijd heel weinig tijd om te bouwen. en het seizoen vliegt voorbij !

Gr.

als je een 1,5 cc motor hebt liggen kun je wel een teamracertje snel bouwen,is in enkele uurtjes gemaakt.kan wel voor een tekening zorgen tegen drukkosten.
ik hoor wel,zie dat je in Lobith woont,kom daar zelf ook geregeld omdat mijn schoonvader er ook woont,ik hoor wel

Motoren

Ik heb na 20 jaar mijn modelmotoren weer gevonden. o.a. MVVS D7, MVVS Junior 2 cc diesel (nieuw), Jena 2.5 diesel, Webra Mach1, meerdere Webra 1.5cc diesel (verschillende uitvoeringen), 2 Webra 2.5 diesel (Vast en RC uitvoering), ED 2.46 racer, Duraga 7 cc (nieuw), Mc Coy 19 en 35 Red Head (nieuw), Fox 36X, Super Tigre G20 15D, Super Tigre G20 15 glow, 2x DC Spitfire, Fok 10 en 15, Micromehanica T4 Trainer, Jaguar 1.5 diesel, Use 2.5 en nog meer (zo'n 30 in totaal).

Als iemand interesse heeft........................

Ik heb na 20 jaar mijn modelmotoren weer gevonden. o.a. MVVS D7, MVVS Junior 2 cc diesel (nieuw), Jena 2.5 diesel, Webra Mach1, meerdere Webra 1.5cc diesel (verschillende uitvoeringen), 2 Webra 2.5 diesel (Vast en RC uitvoering), ED 2.46 racer, Duraga 7 cc (nieuw), Mc Coy 19 en 35 Red Head (nieuw), Fox 36X, Super Tigre G20 15D, Super Tigre G20 15 glow, 2x DC Spitfire, Fok 10 en 15, Micromehanica T4 Trainer, Jaguar 1.5 diesel, Use 2.5 en nog meer (zo'n 30 in totaal).

Als iemand interesse heeft........................

Ja ik graag een PB
groet Herbert

er zit 3 maal een webra 1,5 diesel bij, dat is de Record, ik ken geen andere 1,5cc Webra diesel, dus moet goedkomen!

Ik heb ondertussen een vierde gevonden. Ik heb 1x een 1.5 record, nieuw in de doos met papieren; 1x een 1.5 record als nieuw met demper; 1x een 1.5 record met waterkoeling zonder sproeier en beschadigd carter (heb nog 2 reserve cartertjes); 1x een 1.5 record met rode kop in zeer goede staat. Ik kan er dus wel 1 missen. laat maar weten wat het je waard is.

Ondertussen heeft mijn zoontje ook interresse gekregen en daarom zoek ik voor hem een trainer voor een 1.5 of 2.5cc

record

ja volgens fox gaan die weg voor tussen de 30 en 40 eruo en in goed staat 50 tot 60 ik heb er ongeveer 50 voor over als het nieuw is

maar ik heb je een pb gestuured met mijn adresss enz

ps ben weg op vakantie tot 10 augustus

webra record

Ik heb een heel leuk model met 1 cc motor op dat is naamelikj mijn veron colt met 1 cc spitfire op

deze model is afkomstig van mijn vader als bouwdoos en de motor dateerd uit 1962 maar is new

het is een heel leuk trainer model en vliegt uitstekend eventueel te ruilen

Jeroen, ik ben zeer geinteresserd in de webra mach 1. Kun je me de bijzonderheden geven?
Ik kom een beetje laat op de lijn, maar wat heb je nog over uit je opsomming?
Frits.

Frits, de mach 1 is volgens mij een Mk 2. Hij is compleet (alleen mist de ring voor de propmoer) en onbeschadigd. Hij zit alleen vast maar dat is geen probleem. Misschien dat je mij kan helpen met een leuke trainer voor mijn zoon (die ondertussen alle motoren al wil houden :-)) of een racer want ik wil wel het lijnvliegen wel weer eens proberen.

Back