Vuurwerk of modelbouw gerelateerde uitgaven met oud jaar?

Hallo Allemaal.

Hier zitten we dan, 30 december, bijna oudjaar.
Om mij heen is iedereen er al weer vrolijk op los aan het knallen, terwijl ik bezig ben met een nieuw toestel.
Ik had zelf ook vuurwerk toen ik nog geen zinnig doel had om m'n geld aan te besteden, maar nu ik vlieg, denk ik achteraf vaak: "Goh, wat zonde dat ik daar zoveel geld in heb gestopt."
Nu vroeg ik mij af. Wie van jullie heeft vuurwerk? OF besteed je je geld liever aan nieuwe modelbouwgerelateerde aankopen.
Of beide?

Ik moet toch zeggen, we knallen met z'n allen per jaar 65 MILJOEN EURO de lucht in. Als we met z'n allen zoveel geld aan modelbouw zouden spenderen, per jaar, dan zouden we flink wat meer ruimte nodig hebben om alles op te slaan.

Bij deze gelijk een prettige jaarwisseling.

Vriendelijke groet,

Jasper

Als je een schijthekel aan vuurwerk hebt, reageer dat dan niet hier af A.U.B.

Wie zegt nou weer dat ik een schijthekel heb aan vuurwerk?
Ik zeg alleen dat ik het zonde vind om zoveel geld aan vuurwerk uit te geven, en dat ik het dus liever aan modelbouw uitgeef, en ik vraag wie deze mening deelt.

Ik vind het mooi hoor, vuurwerk. Leuk om naar te kijken. Gezellig.

Voel je niet zo aangevallen.

Groet.

compleet mee eens, ik koop ook liever wat voor m'n auto's dan dat ik het geld de lucht in knal.
Ik heb een nieuwe motor/regelaar nodig voor een van m'n auto's dus het geld gaat lekker daarnaartoe.
Vuurwerk doe ik al een jaar of 6 niet meer aan (ook toevallig, nu zo'n 6 jaar bezig met modelbouw ook.... :p)

Die mooi gekleurde seconden heb ik ook hoor.
Na twaalven gaan mijn vrouw en ik altijd met een glaasje op de slaapkamer zitten, daar hebben we goed uitzicht op een deel van de hemel van Hilversum. Ziet er echt prachtig uit... :-) Misschien toch ook nog eens en dakkapel aan de andere kant laten maken... (maar dan wordt het tóch weer duur om naar vuurwerk te kijken....)

Misschien toch ook nog eens en dakkapel aan de andere kant laten maken... (maar dan wordt het tóch weer duur om naar vuurwerk te kijken....)

Niet als je er een tweede bouwruimte van maakt. :D
Ik ben nu bij een maat van de club aan het bouwen, en die heeft een dakkapel gemaakt voor het bouwen, meer ruimte.
Beetje opruimen en stoffen voor oud en nieuw, maar dan kan je ook mooi zitten :)

Groet.

Tuurlijk heb ik een klein beetje vuurwerk gedaan, waarom niet?

kijk, als je voor 300,- aan vuurwerk koopt, oké dan zou ik ook liever een nieuwe auto kopen, Maar als je het voor een acceptabel bedrag doet moet het gewoon kunnen!

Groeten, Geert

Naar mannetje inderdaad die wilbert.

Dit jaar welgeteld een vuurpijl afgestoken wegens 'traditie', voor de rest budget vrij gemaakt voor een mooi nieuw project, wat dat wordt weet ik alleen nog niet.

Er zijn aardig wat mensen die verwondingen opgelopen hebben doordat ze vuurwerk oppakten van straat. Levensgevaarlijk.

Back