Vuurwerk topic.

Dan hoop ik maar dat er streng gecontroleerd wordt. Weer een goede injectie voor de staatskas en scheelt dan hopelijk weer in de van mij gevraagde vrijwillige bijdrage.

@markjuhh: dan hoop ik dat je 'm nu beter in balans hebt?
als je er ook nog wat kokertjes op lijmt met daarin mini pijltjes, schiet ie nog raketten ook :D:D

suc6 met je SR-177 (dat was een 1:1 raket aangedreven straaljager);););)

Hij is lekker in balans hoor ;)
In de neus zitten 2 m3 schroeven verstopt om het CoG goed te krijgen!

Geheel is van schuim gebouwd en zonder lijm, dus mocht ie al iemand raken valt ie gelijk uit elkaar! (vliegt alleen als er niemand in de buurt is!)

net op t net gelezen mensen hadden maand geleden illegaal vuurwerk gekocht en gister bij afsteken bleek er geen buskruit in te zitten
eentje had voor 1500 euro gekocht en was allemaal nep er brande enkel maar een lontje en de papieren omhulsel en er schoot niks de lucht in
zou aangifte doen bij politie voor oplichting hahahaa
het is toch illegaal vuurwerk en dan ga je naar politie hahahaaaa
wel een stunt zeg nepvuurwerk verkopen hahahahaaa
tip/idee voor eind van DIT jaar
even creatief met papier rolletjes maken met een kaarslontje eraan en verkopen als illegaal ZEEER zwaar vuurwerk:D:D:D:D:D
ze moeten dan niet de verkoper vinden want dan is het:2gunfire::2gunfire::2gunfire::2gunfire::D:D:D

net op t net gelezen mensen hadden maand geleden illegaal vuurwerk gekocht en gister bij afsteken bleek er geen buskruit in te zitten
eentje had voor 1500 euro gekocht en was allemaal nep er brande enkel maar een lontje en de papieren omhulsel en er schoot niks de lucht in
zou aangifte doen bij politie voor oplichting hahahaa
het is toch illegaal vuurwerk en dan ga je naar politie hahahaaaa
wel een stunt zeg nepvuurwerk verkopen hahahahaaa
tip/idee voor eind van DIT jaar
even creatief met papier rolletjes maken met een kaarslontje eraan en verkopen als illegaal ZEEER zwaar vuurwerk:D:D:D:D:D
ze moeten dan niet de verkoper vinden want dan is het:2gunfire::2gunfire::2gunfire::2gunfire::D:D:D

Haha, geweldig. Eigen schult dikke bult. Gewoon normaal vuurwerk kopen in de winkel dan weetje precies wat je krijgt.

Back