uhh je wordt bedankt emiel ???????
acfhter mijn huis is een veldje en ik was van plan om deze dingen als een verantwoordelijk persoon af te steken op de manier zoals dit hoort .
die dingen knallen pas na 10 seconden en ik ben niet van plan om er mee te gaan gooien of deze dingen in het bijzijn van mensen en zeker geen kinderen te gaan afsteken .
beetje jammer dat ik meteen in een hokje wordt geplaatst zo .
ik ben zelf als 14 jarige 8 maanden blind geweest aan mijn rechter oog door een imbeciel die vuurwerk naar mij toe heeft gegooid , ik weet beter als jou dat er risico`s aan vuurwerk zitten , maar het gaat pas fout als de mnsen die het afsteken er gek mee doen of er mee klooien .
graag wat meer respect als je de details niet kent aub .
ik ben geen youtube idoot die gaat kijken wat er allemaal op te blazen valt in de wijk of dat ik er 5 liter benzine ion een kan tegenaan ga tapen ofzo .
sorry hoor ??? ik zal mijn post verwijderen en ik had niet verwacht dat ik gelijk de kat zou krijgen hier ..
iig een fijne jaarwisseling jullie dan maar .
Nou ja, mischien was ik hier "iets" te overtrokken, mijn excuses...
Maar wees eerlijk, ik kon aan deze posts ook niet zien dat je er anders mee omging, dat ik in eerste instantie dacht..
Post verwijderen is niet echt nodig, ook niet echt handig, want het is wel duidelijk waar het om gaat
Vroeger ook altijd veel illegaal vuurwerk gehad, strijkers, nitraten, super nitraten, flashbangs, vlinders... Wel altijd zo veilig mogelijk mee omgegaan...
Gelukkig ook nooit tramelant mee gehad,of dingen veroorzaakt, anders dan een big boem... Ik moet toegeven, ze zijn wel gruwelijk hard, en sterk die cobra dingen. Had toen ook me tdie chinese vlinders al; zoiets, van, nou das wel de max... Als je verder gaat en het gaat mis, dan kost het je echt ledematen...
Momenteel nu dus niet meer illegaal vuurwerk, om 2 redenen, De eerste betreft het genoemde "keuteltje", van 8, hoewel het al een echte meid begint te worden..:shock:
De 2e reden is, als ik gepakt zal worden, dat grote gevolgen heeft voor mijn andere grote hobby, welke mijn vrouw en ik samen hebben, dus ja, dan is het over en uit met de illegale vuurwerk...
Edit:
Klopt ik vindt he took een kick zon knal, ben ik heel eerlijk in. Maar zon knal is leuk , daar waar het kan, moet er niet aan denken dat ze het hier in de straat doen! Die ik gehoord had was in de stad op een soort veld. "redelijk" veilig, en men schreeuwde ook nog heel hard,dat hij kwam, dus, ja, "redelijk veilig" Verder ben ik vaste bezoeker, en onderdeel van het carbid schieten overdag hier op het veld. Ik hou wel van een knal... MAAR!, wel waar het kan, en dat hoort niet in de woonwijk!, brievenbuis, etc etc