VW SAMBA T1 surfbus

Discussie in 'Die Cast' gestart door rweeda, 29 jul 2005.

  1. rweeda

    rweeda Guest

    Dit is de VW SAMBA T1 bus van Welly 1:25
    De bus is verlaagd en heeft nieuwe velgen (let op met origineel VW wieldop erop)
    Verder wat windsurf decals want het wordt een surfbus.
    Toekomstplannen: dakdragers en surfboards op het dak.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ziet er heel leuk uit!!!!Grappig projekt.Ben benieuwd hoe je dit verder aanpakt.
    gr Marcel.
     
  3. r0xXx

    r0xXx Guest

    super gaaf.
    ben zelf ook een surfer en vind dit echt wel super vet om tezien.
     
  4. jurriaan

    jurriaan

    Lid geworden:
    24 apr 2005
    Berichten:
    968
    Locatie:
    Leeuwarden
    jup, dit zijn de auto's! 8) ze blijven mooi he! inderdaad een leuk project

    groeten jurriaan
     
  5. TiZeR

    TiZeR

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    197
    Locatie:
    Wolphaartsdijk
    misschien safari ramen? je weet wel, die openklappen naar boven.
     
  6. truck-freak

    truck-freak

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    866
    Hoi,

    dat ziet er leuk uit.
    misschien ook leuk om te doen :

    top choppen ( het dak verlagen ).

    ik neem aan dat het plastic is dus dat is heel makkenlijk te maken.
    zelf ben ik daar helemaal verslaaft aan om alles te verlagen ( dak ).

    Groetjes Frank.
     
  7. rweeda

    rweeda Guest

    Hey truck-freak, dit is het Die-cast gedeelte van het forum dus dat zijn modellen gemaakt van staal.
    Dat is wat moeilijker te bewerken dan plastic, top choppen zou best wel gaan maar
    dan moet je met een ijzerzaag aan de gang en dan weer lassen enzo dus wou hem maar laten zo.
     
  8. truck-freak

    truck-freak

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    866
    Hoi,

    sorry,

    heb ik over het hooft gezien ... ( staal )

    Groetjes Frank.
     
  9. truck-freak

    truck-freak

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    866
    Hoi,

    sorry,

    heb ik over het hooft gezien ... ( staal )

    Groetjes Frank.
     
  10. ronnyke100

    ronnyke100

    Lid geworden:
    9 jan 2012
    Berichten:
    2
    Opname Tv kantine

    Geachte,

    Mijn naam is Ronny Sanders en ik kom uit Nuenen, Dat ligt in de buurt van Eindhoven. Ik heb een bijzondere hobby: ik speel samen met een vriendin en een team van vrienden om ons heen het programma De tv kantine na. We doen dit in een loods achter ons huis in Nuenen waar we de hele set in hebben nagebouwd. We maken het al 2 seizoenen na en zijn nu op de helft van seizoen 3. We spelen ook af en toe met de echte tv kantine mee en we krijgen veel spullen van carlo en irene.
    We zijn van plan om zaterdag a.s. Boer zoekt vrouw na te doen en daarvoor hebben we een blauw/wit volkswagenbusje nodig waar Yvon Jaspers in rijdt.
    Ik wilde vragen of iemand me met zo'n busje kan helpen en wil komen voor die opname. Het zal niet heel lang duren. Het busje hoeft alleen maar aan komen te rijden en een klein stukje in de auto dat Yvon introduceert naar welke boer ze op weg is. Als er iemand is die dit voor me zou willen doen.
    Heel graag. de opnames staan gepland voor zaterdag 14 januari, mocht u het willen doen maar op deze datum niet kunnen, laat het me weten want ik ben bereid de opname ervoor te verplaatsen

    Met vriendelijke groeten Ronny Sanders
     
  11. ronnyke100

    ronnyke100

    Lid geworden:
    9 jan 2012
    Berichten:
    2
    Geachte,

    Mijn naam is Ronny Sanders en ik kom uit Nuenen, Dat ligt in de buurt van Eindhoven. Ik heb een bijzondere hobby: ik speel samen met een vriendin en een team van vrienden om ons heen het programma De tv kantine na. We doen dit in een loods achter ons huis in Nuenen waar we de hele set in hebben nagebouwd. We maken het al 2 seizoenen na en zijn nu op de helft van seizoen 3. We spelen ook af en toe met de echte tv kantine mee en we krijgen veel spullen van carlo en irene.
    We zijn van plan om zaterdag a.s. Boer zoekt vrouw na te doen en daarvoor hebben we een blauw/wit volkswagenbusje nodig waar Yvon Jaspers in rijdt.
    Ik wilde vragen of iemand me met zo'n busje kan helpen en wil komen voor die opname. Het zal niet heel lang duren. Het busje hoeft alleen maar aan komen te rijden en een klein stukje in de auto dat Yvon introduceert naar welke boer ze op weg is. Als er iemand is die dit voor me zou willen doen.
    Heel graag. de opnames staan gepland voor zaterdag 14 januari, mocht u het willen doen maar op deze datum niet kunnen, laat het me weten want ik ben bereid de opname ervoor te verplaatsen

    Met vriendelijke groeten Ronny Sanders
     

Deel Deze Pagina