Waar afstandsbediening voor sim kopen?

Weet iemand een NEDERLANDSE winkel waar ik een afstandsbediening met usb kabel kan kopen voor sims zoals Aerofly of nog beter waar ik spullen voor mijn MC10 (graupner) zender kan kopen zodat ik deze kan gebruiken?

Gr Chris

Bij deze shop hebben ze een controler met USB: RCtechnics Internet Store

Ik heb dezelfde via e-bay besteld, scheelde €5, maar moet wel een weekje of 2 wachten. Achja, ik heb geduld. (En had beter moeten zoeken voor ik via E-bay besteldde ;) )

Yup, dat werkt.

Ja, deze meld zich als 4-kanaals USB joystick. En met een Joypad met 2 analoge knoppen (dus 4-kanaals) heb ik al met AeroFly Deluxe en Realflight G3 kunnen oefenen.:)

Ik heb een apparte zender die niet bij aerofly zat en mijn computer ziet hem wel maar het programma niet, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Dan moet je ff het progje ppjoy downloaden ik vlieg met een walkera zender en gebruik aerofly pro deluxe ,fms .helix als sim werkt prima.

nu heb ik binnenkort een illegale versie van AFPD, maar moet ik dan de originele dongle hebben of kan ik de e-sky zender gewoon inpluggen?

ik heb al wat op het forum gezocht, maar nog niet helemaal duidelijk gevonden

gr
wingman

over het werkend krijgen van een illigale/gedownloade versie van simulators wordt op dit topic uidrukkelijk NIET gesproken!

Back