waar camera bij EZ?

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
A

Acropilot

Guest
ga morgen als het goedweer is eens gaan vliegen met een camera aan boord (een aiptek van 170 gram)
waar hang ik dit het best aan men EZ?
ik wil niet in men ez snijden of dergelijke.
vooraan waar de canopy zit? maar hoe kan ik dan men zwaartepunt goedkrijgen? door lood te hangen achteraan?
of het best onder een van de vleugels met ducktape en aan de andere kant van de romp lood?

greets

Voor een leuke proef zou ik hem gewoon bovenop de vleugels monteren en dan natuurlijk boven de romp.
Met een beetje aanduiken kun je prima foto's krijgen.
Op deze manier hoef je niet te knoeien met het zwaartepunt, hoef je niets aan je toestel te veranderen en is je camera op de veiligste plaats.

Als het bevalt kun je hem altijd nog in de romp bouwen.

We willen wel foto's te zien krijgen :yes:

boven op de vleugels??
wordt dat veel gedaan of niet??
het zijn geen fotos maar een filmpje ;)
dus jij denkt boven de vleugels, maar moest ie loskomen kan ie tussen men prop komen en echt filmen gaat niet gaan want je ziet constant men vleugel dan...
zeker niet onder de vleugel??

alvast bedankt arwin! :lol:
greets

niemand?
zou graag deze avond proberen?
hoe moet ik het doen? camera vooraan en wat lood achteraan voor de balans?
heb et effe gedaan maar dan weegt ie wel 1000gram men easystar..
kan ik hem dan nog in de lucht krijgen met een speed 400 en 8cellen?

greets

Ligt er natuurlijk helemaal aan in welke richting je de cam wilt laten "kijken"
Eenvoudigste/veiligste plek lijkt me aan een kant van de romp onder de vleugel plakken en dan onder de tegenovergestelde vleugeltip een heel klein beetje lood.
Lijm precies op het zwaartepunt midden boven op de romp een draadlusje om het zwaartepunt in BEIDE richtingen te controleren....

ja ik heb dus gefilmd :yes:
maar hoe plaats ik nu een filmpje op het internet? en hoe zet ik daar een toffe soundtrack bij?
kan iemand mij helpen (weet niet veel van videos op het net zetten en muziek er opzetten :?

greets

heb al met putfile enzo geprobeerd maar lukt me niet :?
kan iemand me helpen door hij/zij het te doen?
wie helpt me uit de brand (figuurlijk bedoeld :P )

greets

Back