waar dop 2mm te krijgen of dopschroevendraaier

Cheeta

Forum veteraan
waar o waar is een dop 2! *zeer klein dus* te krijgen???

heb het nodig voor de boutjes in mijn naven van mijn alu velgen *wedico*.

iemand enig idee?

*weet niet 100% zeker of het dop maat 2 is is voor een m1,6 boutje met zeskant.

Laatst bewerkt:
hoi cheeta
dag tip
haha heb je een lekke band en je krijgt je wielbouten niet los,hahaha
o het is voor je model,gelukkig maar,geintje
ik heb wiha schroevedraaiers,kruis gleuf,imbus,torx en ook dopschroevedraaiers 1,8 mm en 2 mm en tot 8 mm en de 7 voor wielnaafmoeren tamiya,tja het is zeer handig,
heb ze aan de muur hangen aan een magneetstrip,
heb ze zelf via mn werk gekocht,
maar de eerste via hobma elst,
maar conrad heeft ze ook,
echt onmisbaar en liggen verd.... lekker in de hand,
het kost wel wat,maar beter iets goeds voor je geld dan dat je zonder dopschroevedraaier zit,
of zonder krik/kruissleutel met een lekke band langs de kant van de weg in de regen en kou,zoals het nu buiten is aiaiai,hahaha
dus neem deze tip van me aan en breid je werkplaats uit met deze schroevedraaiers en flikker al die nooit passend schroevedraaiers weg,
mvg markioo

hmm wil hem eigenlijk morgen nog hebben.. zondag rijden....

ik kwam wiha tegen inderdaad.. iemand enig idee wie ze omgeving utrecht - amsterdam op voorraad heeft liggen?

en uhmm mijn algemene set schroevendraaiers is niet echt goedkoop 8-)

volledig voorzien van Facom..... ik vind het zelfs beter dan gedore. ok heb ook nog wel wat gedore liggen *voornamelijk van mijn werk.

goed gereedschap heb ik wel alleen schroevendraaiertje hiervoor niet..

btw markioo zou je ze zondag mee kunnen nemen? schroef ik ze er ter plaatse wel even nog onder op de tamiya meeting ;)
*dan ben ik ook uit de ellende..

en weer een order van rond de 20 - 30 euro bij conrad LOL die zullen wel denke nwas dit! 5 order van onder de 30 euro in een week tijd.

Laatst bewerkt:
als je tot en met 09-11-2008 voor minimaal €25,00 bij Conrad bestelt heb je 10% korting, bestelcode 022052-8E

toch weer meegenomen toch?

hallo cheeta
weet je wat????
die neem ik ook wel mee,
zie je morgen daar,
om 6,00 uur???!!hahaha
dan draai ik me nog effe om,
9,00 uur ben ik in de parkeergarage voor de lift,
heb geen kleed voor de tafels,
wist je trouwens dat ze een jongen hebben opgepakt voor het willen stelen van de vlag van politieburo wieringerwerf,
buro is snachts onbemand en kwamen toevallig langsrijden en zagen de jongen de vlag oprollen,nu hebben zij zijn foute praktijken opgerold,
ik was het niet hoor,stond in de krant,
zie je morgen
mvg markioo

zal ik een kleed voor je meenemen? heb er 2 past het nog bij elkaar ook :P LOL!

ik ben er al om half 9, dus ik zie je binnen wel verschijnen ;) en ik parkeer hem niet in de garage maar in de wijk.

hallo cheeta
even gekeken op parkeren haarlem,
en wat denk je,op straat zondag vrij parkeren ook dus voor de deur en op koopzondag zoals vandaag
joeppie en een kleed heb ik niet,dus graag dank je wel
mvg markioo

komt die nu mee :P LOL was 19 euro kwijt... ag was wel erg gezellig dus het was het waard!

*markioo bericht geplaatst rond 7:00

hahahahallo
sorry voor mn late melding ervan,
en als ik had geweten dat je in de garage stond had ik wel gezegd haal hem eruit en zet op straat neer,
ik voel me hier nou niet prettig bij,
sorry hoor alwin,
kan je die kosten niet aftrekken van de belasting,
maar al met al een geslaagde dag en voor wie niet geweest is,
tja we hebben het er vaak genoeg over gehad dat het een leuke show is
en je weet gewoon niet wat jullie gemist hebben,
dus als het in maart weer is dan gewoon WEL KOMEN!!!!!!!!!!!!!
en henk en medewerkers ,
bedankt voor deze geslaagde dag,
en we komen zeer zeker binnenkort nog bij je in je eurosound winkel langs,
mvg markioo

joh :P man niet letterlijk nemen! is geen probleem ;). aftrekken.. tsja met die tarieven van tegenwoordig zou je het haast wel denken ja..

mogelijk dat woubrugge (asfalt rockers) ook een keer gaan komen met de baan. maar dat hoor ik misschien woensdag... dus ik hou het op de hoogte ;).

Back