waar een crawler kopen ?

niet om reclame te maken maar meer informatief.
welke modelbouw-winkel heeft de meeste keuze in "crawlers"

ik wil gewoon meerdere crawlers naast elkaar zien, kijken wat `t beste bij me past

Echt veel crawlers heb je hier niet volgens mij , daar is de markt hier te klein voor....

Misschien dat PKracing nog het meeste zicht op de verschillende auto's bied , die hadden altijd veel gebouwde modellen in de winkel staan.....

Hey,

Ik weet als 'limbo' dat ze bij Shamrock ook vaker mooie crawlers hebben..(tip, bel even als ze er in de winkel hebben,..zodat je neit voor niets reist) :P

Ciao! ;)

Een belletje naar mbs racing in geulle kan ook geen kwaad, die hebben een leuke muur met modellen. Laatst stonden er een paar mooie trucks in de zaak, maar of dat specifiek crawlers waren kan ik je niet beloven...
Maar een manier om daar achter te komen ;)

(precies... effe bellen)

Hey,

Ik weet als 'limbo' dat ze bij Shamrock ook vaker mooie crawlers hebben..(tip, bel even als ze er in de winkel hebben,..zodat je neit voor niets reist) :P

Ciao! ;)

Bij shamrock zien ze je alleenmaar graag komen als je iets koopt, verder geen vragen stellen of uitleg vragen.............en al helemaal niet komen als je een probleem hebt.
Het eerste wat ze dan doen is wijzen naar het bordje met werkplaats tarrief.
Ervaring bij MBS Racing is dan wel heel anders.

hallo allemaal, badankt voor de snelle antwoorden,
*ook alle "PB`s" zijn gelezen*
mijn vrouw is er geen voorstander van om 2e-hands, te kopen
dus we blijven nog ff op zoek naar een winkel.........

hallo allemaal, badankt voor de snelle antwoorden,
*ook alle "PB`s" zijn gelezen*
mijn vrouw is er geen voorstander van om 2e-hands, te kopen
dus we blijven nog ff op zoek naar een winkel.........

Slimme vrouw ;)
Heb zelf ook een keer slechte ervaring opgedaan op Marktplaats, daarna zeeer voorzichtig met tweede hands aankoop, liefst zelf ophalen / kijken.:-D

Ik weet niet in welke omgeving je woont, maar mocht het richting het zuiden zijn mag je gerust vrij blijvend komen kijken onder het genot van 'n bakkie koffie......

"edit; net even gegoogled voor schermerhorn <--> 242 Km maasticht airport , je bent nog altijd welkom maar......
alhoewel ik ben voor m'n surfplank even naar Hoorn gereden (vd bergh surfing) en terug.....
vandaar dat ik mijn "renstal" aan het opruimen ben, ik ga meer windsurfen en mountain biken.

Laatst bewerkt:
Als ik je mag adviseren, ik zou een weloverwogen aanschaf via internet adviseren. leer je goed in welke modellen er zijn en struin de forums af op reviews van verschillende modellen.
In Amerika zijn ze veel verder in de crawling sport dan in Nederland waardoor de keus in ons gelieft kikkerlandje behoorlijk beperkt is.

Ikzelf rijdt momenteel met een Tamiya ClodBuster die gemodificeerd is met een speciaal chassis die de vorige eigenaar via ebay heeft gekocht en gebouwd (overigens ook via Marktplaats gekocht... wel zelf opgehaald) Alle overige onderdelen komen ook uit Amerika.

Het enige goedlopende model wat ik zoal tegenkom in Nederland is de Axial Scorpion RockCrawler en de HSP RockFighter waarbij het laatstgenoemde model een replica is van de Axial, met goedkopere onderdelen.

De vraag is dan eigenlijk meer, hoe serieus wil jij je gaan bezighouden met crawlen? wil je echt aan competities meedoen, of meer voor de fun? afhankelijk van het antwoord hierop kan je je aanschaf hierop aanpassen.

Ik zit er voor de toekomst ook aan te denken om ook nog een op basis van de Cr01 chassis gebouwde crawler/trailer aan te schaffen. deze zijn niet Super class, maar bieden wel een grotere uitdaging om het terrein te overwinnen.

kijk eens op deze pagina... staan een hoop modellen op:
Crawler Page

Hoop dat je wat hebt aan deze info..

Back