Waar en welke retracts voor 2600g warbird (kyosho mustang)??

Tadango

Forum veteraan
Zoals de titel al aangeeft: Welke retracts kan ik het beste op mijn kyosho mustang zetten? Hij wordt ongeveer 2600g en is met retractable gear te bouwen standaard ;) maar waar koop ik die dingen en zijn er misschien geen betere? Het moet gewoon met een servo bedienbaar zijn... dus welke servo raden jullie aan?

www.mrhobby.nl
bel martin maar, heeft mooie setjes tegen een zeer mooi prijsje.
ps ik heb geen belangen in mrhobby( behalve dat ik daar altijd goed word geholpen).

okee :) Van peter pankras kreeg ik de tip de robert 609 te nemen... die zijn ook goed en houden het onder zijn kist goed ;) Ik zal ze eens vergelijken allemaal....

die robart 609 zijn inderdaad goed. ik heb ze een hele tijd onder mijn beechcraft gehad. wel vast gezet, maar die gaven geen krimp onder de 4,5 kg belasting.

Ik heb gebeld met mr hobby die een leuk setje air retracts heeft ;) Leuk maar in vindt methanol al een gezeur laatstaan het vliegtuig oppompen en gezeur met slangen enzo.... Ik heb dus bij hem de Robart 609 (85 graden) set besteld met de JR retract servo. Deze heeft toch 2 voordelen die lastig zelf te maken zijn. Hij is low profile wat goed van pas komt in de vleugel en ook standaard vertraagd. Het mooiste is de ontkoppel functie die er voor zorgt dat als een poot klem zit hij geen stroom blijft trekken, dat was al iets waarvoor ik bang was. Het zou niet de eerste kist zijn die daardoor in stukken op de grond ligt.....

mooi! die lock functie is standaard. anders zou je inderdaad de servo voortdurend belasten. krijgen we nog wat foto's te zien? ;-) succes!

Back