Waar GP1100 kopen?

Tadango

Forum veteraan
Ik zoek 2 packs van 8 cellen GP1100. Ik wou ze bij hopf halen maar zag opeens dat het gewoon 16.50 euro is :( Waar zijn ze met minder verzendkosten te halen?

bij W&W modellbau zijn ze 1,80 euro per stuk. Verzendkosten weet ik niet precies maar zal niet veel meer zijn dan 5,50 euro denk ik. Bel ze vanmorgen eens voor de verzendkosten.

Bedankt voor het linkje helaas zie ik niet dat ze daar GP1100 batterijen verkopen:(.

bij battman zie ik de gp1100 wel staan hoor 2,60 per stuk en 2,40 als je er meer als 10 neemt

Tadango zei:
Ik zoek 2 packs van 8 cellen GP1100. Ik wou ze bij hopf halen maar zag opeens dat het gewoon 16.50 euro is :( Waar zijn ze met minder verzendkosten te halen?

Website?, alvast bedankt.

Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij maxamps voor een custom-pack (9 cellen tripple shotgun en die kwam 6 dagen :roll: na bestelling al door de brievenbus, da's snel dat lijkt .... wel !
En ongevraagd als gift verzonden, dus geen invoerrechten.

ze verkopen ook GP1100's en de verzenkosten voor mijn pack en een paar Dean's connectors waren 8 euro

Enige minpunt, Deans stekker aan accu besteld, Tamiya plug gekregen.

Voor de GP 1100's kun je de kleine soldeerlippen gebruiken, zoals bij PK onder het betreffende bestelnr. GR 912821. Ik gebruik dit soort types zelf ook, gaat perfect! Ik vind ze bij PK alleen schandalig duur, maar 4 stuks voor € 3,20... Bij www.RC-Raceboats.de kosten dit soort lipjes € 0,23 per stuk, dus 4 lipjes voor maar € 0,92 :o En de lipjes zijn echt niet anders qua formaat of materiaal... :wink:

Groeten BJ

Even terug komend op de vraag: De betreffende lippen van nr. 1701 zijn trouwens alleen voor de sub c cellen geschikt, voor de GP 1100's zijn ze veel te groot.

Groeten BJ

Ik heb een koperen buis gepakt, die in de lengtje doorgezaagd, en daar allemaal kleine battery bars van gemaakt voor m'n micro accus.
Aan elke kant 1 of een paar gaatjes boren (voor het tin) en solderen maar.
Packs zijn ook nog eens donders stevig :lol:

Back