D dama0707 26 jun 2009 #1 waar haal ik nieuwe lagers voor OS max .25? (het liefst in de buurt van Amersfoort) en weet iemand welke maat lagers ik precies moet hebben? heb namelijk geen schuifmaat. alvast bedankt, mvg Marcel
waar haal ik nieuwe lagers voor OS max .25? (het liefst in de buurt van Amersfoort) en weet iemand welke maat lagers ik precies moet hebben? heb namelijk geen schuifmaat. alvast bedankt, mvg Marcel
plotterwelt 26 jun 2009 #2 Als eerste ga je een schuifmaat kopen bij de Gamma . Een keer verkeerde lagers gekocht is duurder als een schuifmaat . En dan is het hier het goedkoopst . Kugellager OS/Saito/SuperTigre/HP/Webra/MVVS/MDS/ENYA bei eBay.de: Motoren (endet 19.06.09 20:07:53 MESZ) Mvg Johan
Als eerste ga je een schuifmaat kopen bij de Gamma . Een keer verkeerde lagers gekocht is duurder als een schuifmaat . En dan is het hier het goedkoopst . Kugellager OS/Saito/SuperTigre/HP/Webra/MVVS/MDS/ENYA bei eBay.de: Motoren (endet 19.06.09 20:07:53 MESZ) Mvg Johan
F.van.Gent In Memoriam 26 jun 2009 #3 plotterwelt zei: Als eerste ga je een schuifmaat kopen bij de Gamma . Mvg Johan Klik om te vergroten... Hij kan het ook met een elastiekje meten hoor Mvg Frederik
plotterwelt zei: Als eerste ga je een schuifmaat kopen bij de Gamma . Mvg Johan Klik om te vergroten... Hij kan het ook met een elastiekje meten hoor Mvg Frederik