waar hebben julie de 3GX geplaats??

3GX: [URL="
verbranding 3gx.mp4 - YouTube[/URL]

(enige goede oplossing)

Ik meld het echt oprecht om je te behoeden voor veel ellende. Zoals je in het filmpje ziet spreken we uit ervaring.

Als het voor jou de ''enige goede oplossing'' is vind ik het goed,
zou het een advies zijn aan alle die die 3GX gebruiken,
zo vind ik het een domme opmerking,
die je in deze discussie niet moet plaatsen
De discussie starter wil echter weten, waar in de helikopter hij die 3GX moet / kan plaatsen.

edit: in #19# schreef ik ook over kleine en grote helis met 3GX, @startrex: jij hebt misschien nog geen grote heli gevlogen (met of zonder 3GX), dat is een serioese vraag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lol :mrgreen:

Maar volgens mij is dit niet wat de ts vraagt..
volgens mij wil de ts gewoon proberen dat ding aan de gang te krijgen, wat gewoon moet kunnen

betreft die 2 pads
als dit de oplossing bied, is trilling je probleem.
Normaal zou je op een electro met 1 pad makkelijk weg moeten komen
2 pads, evt met een ijzer plaatje ertussen is doorgaans voor nitromodellen
 
verder boven schreef ik ook nog,
dat je snel van de grond omhoog moet,
dat door de trillingen de swash niet een kant op loopt,
door de contact van de heli met de grond
krijgt die 3GX ook verkeerde info
en reageert vervolgens ook niet goed

(mijn ervaring met de 3GX in een 700er heli)
bedankt @Student: dat je die discussie in de goede baan stuurt !
 
iedereen bedankt voor de reacties ga het een en ander proberen en we komen hier op terug :D

m.v.g Nick
 
3GX: [URL="
verbranding 3gx.mp4 - YouTube[/URL]

(enige goede oplossing)

Ik meld het echt oprecht om je te behoeden voor veel ellende. Zoals je in het filmpje ziet spreken we uit ervaring.

Zo ken ik er nog een,

Ik heb een deuk gelachen hierom. Alleen jammer dat het klote ding een mooie heli had verwoest


Ik geef je wel credits voor het volhouden met die unit.

We zitten hier wel wat te dollen maar we hopen allemaal dat het goed komt natuurlijk, en de aanhouder wint toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het voor jou de ''enige goede oplossing'' is vind ik het goed,
zou het een advies zijn aan alle die die 3GX gebruiken,
zo vind ik het een domme opmerking,
die je in deze discussie niet moet plaatsen
De discussie starter wil echter weten, waar in de helikopter hij die 3GX moet / kan plaatsen.

edit: in #19# schreef ik ook over kleine en grote helis met 3GX, @startrex: jij hebt misschien nog geen grote heli gevlogen (met of zonder 3GX), dat is een serioese vraag!

Je mag vinden wat je wil, net als ik. En net als anderen geef ik goedbedoeld advies, ik meen werkelijk niet dat ik op dubbele agenda's of flauw vervelend gedoe te betrappen ben, dat is in elk geval niet waarom ik participeer in discussies.

Ik vlieg de T-Rex 550, T-Rex 700 en een Logo 600. Maar ook de Blade 130X en zelfs een Blade 300x... Waarom je die vraag stelt ontgaat me, maar hierbij het antwoord.

3GX werkt, het vliegt, maar de ervaring hier in ons groepje in Zeewolde is dat het onbetrouwbaar is. Ik zou er nooit een heli mee vliegen zelf.
 
dat is duitelijk @startrex:
da kan men wat mee doen,
betrouwbaar weet ik niet, kan je zeggen als je 2 jaren mee vliegt, dus ..
 
dat is duitelijk @startrex:
da kan men wat mee doen,
betrouwbaar weet ik niet, kan je zeggen als je 2 jaren mee vliegt, dus ..

Als een 3GX unit mensen tot 3 keer toe na een paar weken in de steek laat kost het je toch geen 2 jaar om de conclusie te trekken dat het niet betrouwbaar is? Waar komt die 2 jaar vandaan? Er zijn zaken die niet eens een houdbaarheidsdatum hebben van 2 jaar (een parkzone Vapor bijvoorbeeld, of een mCPX, die dat meestal ook ternauwernood of niet haalt).
 
Ik heb geen probleem met de 3GX,
en wat is betrouwbaar?

dat bedoelte ik
betrouwbaar voor 1 dag, 1 week of een jaar
 
ik blijf alleen speling op mijn dfc kop (blad houders) houden.
als ik deze opnieuw vast zet heb ik minimale speling maar zodra ik een keer gehoverd heb heb ik weer meer speling

heeft er iemand hetzelfde probleem gehad met een DFC kop

gr Nick
 
Laatst bewerkt:
Back
Top