waar hebben we laatst nog gevlogen

Ja licht en zeer wendbaar.....o ja en snel.

De echte thrust meting moet nog plaatsvinden, maar vermoedelijk heb ik nu iets van 5:1 Power/weight ratio.

Tussen al het ragwerk van de mini's (waar ik overigens veel respect voor heb !!! ;) ), even wat rustige beelden. Opnames zijn gemaakt net buiten Zalk, vlakbij Zwolle op een dijk bij de IJssel. Lekker de ruimte en genoten van de natuur en een hele mooie zonsondergang die helaas niet zo mooi is opgenomen door de Gopro...

[media=youtube]7tMx4yViGXc[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi Peter, lekker rustig.
De IJssel is prachtig.
Zojuist een fotoreportage gemaakt van de IJssel.
Van de oorsprong (Arnhem) tot aan het IJsselmeer.
De IJssel is smal en er varen relatief gezien grote schepen door heen.
Mooi voor film en foto.

Mooie video weer Boris! Deze doet me denken aan de epic Iconic-x tree surf van een goed jaar geleden. Beetje zelfde stijl, zelfde locatie. Die video heeft mij er toen van overtuigd voor echte FPV te gaan en zelf te bouwen i.p.v. de gemakkelijke weg met een Phantom. Nog mijn dank daarvoor!

Greetz
Erik

Mooie video weer Boris! Deze doet me denken aan de epic Iconic-x tree surf van een goed jaar geleden. Beetje zelfde stijl, zelfde locatie. Die video heeft mij er toen van overtuigd voor echte FPV te gaan en zelf te bouwen i.p.v. de gemakkelijke weg met een Phantom. Nog mijn dank daarvoor!

Greetz
Erik

Ja dat heb je goed gezien. Het is een prachtige plek en moest eens terug.
Altijd gemakkelijk beginnen en rustig opbouwen ;).

Altijd gaaf die vids met zoveel actie...ik doe het jullie niet na :-)
Gisteren bij mijn oude veldje wezen vliegen..zal wel 1 vd laatste keren daar zijn geweest,ze zijn het vol aan het bouwen en zal ik voortaan echt naar de polder moeten voor een vlucht...of toch ook maar eens gaan kijken voor een mini :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back