Waar Honeybee FP bestellen?

markjuhh

Forum veteraan
Hey

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een honeybee fp v2. Alleen bij alle webshops die ik bekijk is hij de laatste weken niet op voorraad...

Weet iemand waar hij nog wel te bestellen is voor een mooie prijs??

En zijn er evt nog dingetjes waar ik extra op moet letten of bepaalde onderdelen die ik gelijk mee moet bestellen?
Ik had al gelezen dat er een zekering mod is, die ga ik iig meebestellen.

Alvast bedankt!

Groeten

Laatst bewerkt:
vnix.nl rctechnics.eu en eskyshop.nl
Bij rctechnics is het .eu maar als je het besteld en je in nederland woont heb je het morgen thuis.

De importeur heeft er een beetje zootje van gemaakt.....vrijwel overal uitverkocht.

Hobbymaniac.

Eskyshop zou ik persoonlijk niet kiezen.. feit dat ze al niet eens reageren op mn mails vind ik al genoeg zeggen..(geen winkelbespreking)

Lastig kopen bij HobbyManiac, als ook daar is uitverkocht.

Persoonlijk vind ik het wel mooi dat het nu zo is.....

Esky als fabrikant die flink de fout in gaat icm de NL importeur

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel Heli-verkopend Nederland zit ook al ruim 2 weken zonder verse Walkera aanvoer.

Vind het maar balen...
Wacht al bijna 2 weken op tandwielen en schroeven.
Doorvliegen lukt niet meer sinds een paar dagen, 1 van de maingears is nu echt tandenloos. Verder als een beetje hooveren op volle accu komt de heli niet.

Gelukkig nog een mini-x in tha house, fladdert er tenminste nog iets.

Want? die dingen komen uit azie... stel dat ze daar momenteel ook niet op voorraad zijn.. kunnen ze ook niet leveren.. heeft niks met de importeur te maken..
Probeer anders Fast-lad, Heliguy en Helibuy nog ffies uit.. eerste 2 zaken ziten in de uk, andere in hongkong.

Want? die dingen komen uit azie... stel dat ze daar momenteel ook niet op voorraad zijn.. kunnen ze ook niet leveren.. heeft niks met de importeur te maken..
Probeer anders Fast-lad, Heliguy en Helibuy nog ffies uit.. eerste 2 zaken ziten in de uk, andere in hongkong.

Waarom?? Omdat ik (en ook anderen) bij Esky rechtstreeks bestellen, maar dit sindskort contractueel niet meer mag. Dus elk NL (web)shop moet het bij de NL importeur gaan halen. (Of via een omweg)

Volg je het nog??

E-Sky Honeybee FP V2 2.4G Op voorraad en direct leverbaar

17 Juni 2010

http://www.hobbytrade.eu/prod/e-sky-honeybeefp

Merk / Fabrikant: E-Sky

verzendtype.jpg
Géén verzendkosten
voorraad1.jpg
Op voorraad en direct leverbaar

http://www.hobbymaniac.com/winkel/helicopter-kits-besky-honey-bee-fp-v2b-c-75_106.html

Laatst bewerkt:
Inderdaad ook bij Hobbymaniac weer op voorraad, net eentje besteld en morgen ophalen!
Direct maar een voorraadje spare parts meebesteld, schade na de eerste paar crashes kan ik uit eigen voorraad weer repareren :)

Back