Waar kan ik de bak van kipper kopen voor een truck, geen trailer!

• Topicstarter Topicstarter F47O(Geert)
  • Startdatum Startdatum
F

F47O(Geert)

Guest
Dag medebouwers,

sinds enkele maanden gebruik een ESKY 2.g Ghz setje dat oorspronkelijk is ontworpen voor Helikopters. Dit is een zes kanaal zender waar van ik er voor vrachtwagens maar 4 kan gebruiken. Het vijfde en zesde is namelijk voor de gyro enzo.

Ik zou willen overstappen op een zender met effectief zes kanalen.

Liefst een beetje betaalbaar, laat ons zeggen tussen de 100 a 150 euro.

Welke gebruiken jullie? Tevreden of niet?
En vooral wat hebben ze gekost.

Laatst bewerkt door een moderator:
Futaba 6ex :thumbsup: Fijne zender, en vooral niet te moeilijk ;)
Heb er 170 euro voor betaald ;)

Edit: Sorry, niet gezien dat het voor het voor een truck was. Dacht voor een vliegtuig.

Laatst bewerkt:
robbe futaba 6ex 2.4ghz

Hallo,

Men heeft mij net een robbe futaba 6ex 2,4Ghz voor gesteld.
Omdat ik nieuw ben in het zender gedoe wil zeker zijn dat ik met het vijfde en zesde kanaal van deze zender ook gewoon servo's kan besturen en niet alleen gyro's enz ...

Laat de reacties maar komen....

Geert

hey Geertje,
welke zenders hebje nu in jou bezit ,
mss kan ik ze wel aan passen naar 2.4ghz zoals ik zelf deed.(met ingebouwde module)
De futaba's ja heel goed maar teduur vind ik zelf , er zijn wel andere die even goed presteren en wel betaalbaar zijn weetje , zoals ze al noemden is de e-sky 6 kanaals goed maar zitje beperkt tot 6 kanalen en verder zijn de spectrum's knap en noem maar op.
Vergeet niet bij de meeste merken in 2.4 ghz , per kanaal een heel hoge prijsstijging.
Dus kom zaterdag avond maar naar de club ik toon je het wel even.

hey Geertje,
welke zenders hebje nu in jou bezit ,
mss kan ik ze wel aan passen naar 2.4ghz zoals ik zelf deed.(met ingebouwde module)
De futaba's ja heel goed maar teduur vind ik zelf , er zijn wel andere die even goed presteren en wel betaalbaar zijn weetje , zoals ze al noemden is de e-sky 6 kanaals goed maar zitje beperkt tot 6 kanalen en verder zijn de spectrum's knap en noem maar op.
Vergeet niet bij de meeste merken in 2.4 ghz , per kanaal een heel hoge prijsstijging.
Dus kom zaterdag avond maar naar de club ik toon je het wel even.

Hey Fabi,

Ja ik heb die E-sky Met zes kanalen maar daar kan ik echter mijn vijfde en zesde kanaal niet van gebruiken, is voor de rest wel zeer goede zender.
Jij hebt hier ook al eens mee gereden he?

Ik heb nog een Graupner MC-15 op 40Hz.
Futaba 4ex op 40 maar deze houd ik voor mijn LuchBox.
Als ik kan kom ik zaterdag, ben al een tijdje niet kunnen komen door het vele werk.

Geert

tip wat niet te duur is kijk effe op conrad modelcraft 2,4 ghz twee soorten 4 kanaals en 6 kanaals

prijs niet te duur en bij mij werkt de 4 kanaals naar behoren heb er onlangs nog 1 besteld dus zal de 6 kanaals ook moeten werken ,

tja en het echte werk is futuba maar ja daar betaal je ook voor ;)

ombouw kits voor de robbe zenders. Zijn redelijk betaalbaar alleen niet alle sets ondersteunen de multiswitches.

Spektrum DX6i 2,4Ghz

De kogel is door de kerk, vandaag na enkele zeer goede bevindingen gelezen te hebben de Spektrum DX6I gekocht. :celebrate:

Heb hem alleen nog maar in de doos kunnen bewonderen maar ziet er goed uit. Hij heeft maar 4 type AA batterijen nodig.

Deze past in het rijtje computerzenders. Als er nog mensen zijn die deze al gebruiken zijn tips altijd welkom!

Door deze aankoop zal er een Futaba 4 kanaals 40Mhz zender met ontvanger en een Graupner MC-15 met ontvanger in de Te Koop sectie verschijnen! :turn-l:

Geert

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar de kipbak voor een vaste truck, geen trailer!

Wie weet waar deze te koop zijn?

Geert

Geert je

hier kanje terecht http://www.rc-sandmann.de/ maar er zijn er nog een paar. ( wel ping ping he , duur he )
ik zoek ze wel even voor je op en laat het volgende week wel iets weten op de demo , maar beter is zelf plooien in alu ,
of Abs en of polystyrol platen in de maten 5 en 3 mm en zo de bak laten uitfrezen of snijden.
Met andere woorden ZELBOUW , maar ik leg hetje wel uit volgende zaterdag 11 oktober

Laatst bewerkt:
Back