Waar kan ik een draagtas voor de T500 vinden?

Hallo, ik zoek een draagtas voor m'n T500 heli. Heb zitten denken aan een koffer maar die is me iets de 'bulky' en wil hem op de fiets naar het weiland ook wel is meenemen. Ik heb gezocht op Internet maar kan niet bepaald een goede tas vinden. Hebben jullie wellicht een site waar deze tassen te bestellen zijn. In NL kom ik ze iig niet tegen, op enkele Amerikaanse wel maar die zijn continue 'out of stock'.

Mijn dank !

Dank voor de snelle reacties!

Die .30 - .50 tas heb ik gezien maar vind ik wat groot voor de T500, de prijs is wel ok en het materiaal ziet er ook wel degelijk uit. Blijft wel een optie wat dat betreft maar is (voorlopig) niet leverbaar.

Het Belgisch bedrijf heeft precies dezelfde tas, ik heb e inmiddels gemaild of er niet een kleiner exempl. leverbaar is.

Met het gehobbel en gestuiter op de fiets, en wie weet een keertje vallen (dat kan altijd) zou ik toch liever voor de koffer gaan.

Ik heb hier toch maar een draagkoffer besteld, een stevige koffer van Robbe voor een heel schappelijke prijs.

ja die koffer heb ik toevallig gisteren ook gekocht, zéér mooie en stevige koffer alleen moet je her en der wat bijsnijden om alles er goed in te krijgen(vooral het zender compartiment, mijn DX6I ging er eerst gewoon niet in).

zitten ook veel vakjes in, erg handig voor lipo's, materiaal enz.

Check ff op HF forum

Bag for your Protos - Page 2 - HeliFreak

helibag016.jpg

Back