waar kan ik lipos kopen

• Topicstarter Topicstarter harp
  • Startdatum Startdatum
H

harp

Guest
op welke site kan ik lipo accus kopen met de goede aansluiting

ik hoor het graag
groetjes harm.c

maar hoe moet ik dan an die aansluiting komen?

groetjes harm.c

geef eerst even aan welk type aansluiting je nodig hebt.. tamiya, deans, etc etc. Mischien een fotootje van de aansluiting zodat we het kunnen herkennen.

26017_04.jpg
het gaat om deze aansluiting en om deze boot

dat zijn Deans t-pluggen.. die zitten vaak standaard op pakketten van o.a. Rctechnics, hobbycity e.d. gewoon daar even kijken.

kijk eens bij pk racing, en dan bij de afdeling van lipo. hier zijn verschillende lipo accu's, met laders, en ook een afdeling met de aansluiting, zodat je er de goede stekkertjes bij kan kopen.

en die stekkertjes hebben ze toch echt nodig anders smelt de boel aan mekaar

groetjes harm.c

haha ja, en dan heb je er niks meer aan. je kan ook bij rc racing twente kijken, daar hebben ze ook veel stekkertjes...

heb ik al gedaan maar kan geen stekkertjes vinden kun je mischien een link sturen

groetjes harm.c

voor je lipos zou ik kijken bij

www.hobbycity.com

wat voor type lipo zit er bij de boot(staat meestal wel op de accu zelf). Zoek dan naar iets gelijkwaardigs bij hobbycity, dan weet je bijna zeker dat je niet fout zit. Meestal zitten er ook deans stekkers op de accu's van hobbycity.

stel dat er toch een andere stekker opzit kun je bij T-Plug met Grip Female Rood de deans stekkertjes kopen.

je hebt natuurlijk ook krimpkous nodig om dan de solderpunten te isoleren, die kan je ook bij hobbycity vinden, gewoon zoeken op shrink wrap en de 5mm nemen:)

En koop nu ABSOLUUT geen Rhino.Mijne waren na 5 x varen royaal naar de kl.ten.En ja,ik heb ze goed behandeld.
Met ZIPPY - of FLIGHTMAX heb ik geen problemen.

Beter ga je voor A123 cellen.Deze kunnen haast elke mishandeling aan & je laad deze gewoon met 10amps.

de mijne zijn nu dus naar 1x varen naar de kl*te:mad:
darom heb ik dus nieuwen nodig,
maar alvast bedankt voor jullie reacties

groetjes harm.c

heb nu vapex accus gekocht en heb ik al 3 keer mee gevaren

groetjes harm.c

hallo

ik heb vandaag met mijn cat gevaren en toen ik mijn lpos wou afkoppelen
waren de stekkers van een lipo aan elkaar gesmolten dus nu weer nieuwe sekkertjes kopen dat wou ik effen laten weten:D

groetjes harm.c

Back