Waar koop ik een goede DLG

Hallo DLG vliegers,

Heeft iemand voor mij een goed adres, voor aankoop van een DLG.
Mag net iets meer zijn dan de Long Shot 4/Notos.

Alvast bedankt,
Gert

Er zijn natuurlijk in Nederland en België een aantal goede dlg bouwers, en dan een aantal bekende webshops in europa.. Misschien is de vraag wat te algemeen ?

de eerste waar ik aan denk is hyperflight.co.uk, maar de meeste leveranciers hebben ook een eigen site, dus blijft over jouw voorkeur... :-)

Als ik sites van bouwers ga noemen begeef ik me op glas ijs.. als ik er een vergeet heb ik wat goed te maken bij een volgende dlg clinic :D

PCM.at? Ik heb daar een mini van gekocht, maar zij hebben ook full size modellen FW 4.2 en 5 . Bovendien zitten zij ook nog eens in Oostenrijk!

Gr

Gait

Hoi Gerd,

Ik denk dat PCM.at voor jou inderdaad het makkelijkste is.
De FW5 en FW6 zijn goede DLG's.
Ook stratair.at met de Chili en Steigeisen is zekers een goed adres.
In Duitsland kan je bei Jiri van fvk.de een Blaster 3.5 of een Snipe bestellen.
Neil van hyperflight.co.uk is ook een heel goed adres en heeft ook een breed sortiment aan F3K zwevers.

Groetjes,

Jordy

Op welk tijdstip begint meestal de kofferbak verkoop.
Ik probeer dan de wedstrijd in Mill te bezoeken
Tijdens wedstrijden is er geen ''algemene'' kofferbakverkoop. Tijdens een clinic opperde ik dat het wellicht een goed idee is om je dlg spullen te verkopen op zo'n dag. Sindsdien wordt er op die dagen aardig wat spullen te koop aangeboden. de clinics worden na het vliegseizoen gehouden, zo ook dit jaar;)
Wellicht kan je een oproepje posten als je een dlg wil overnemen van iemand. Mill is dan natuurlijk een goede plek om alles af te handelen;)
Buiten dat is het sowieso leuk om even te komen kijken op een wedstrijd, de gezelligheid zal je snel opvallen;)

Hallo Alex Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een 2e keus.
Betekent dit, een gebruikte op een niet zo goed gemaakt model
alle anderen bedankt voor de tips.
Er zit een kleine delaminatie aan de onderkant van de vleugel. Is makkelijk te repareren door er wat CA in te injecteren. Model is dus nieuw

Hoi Alex Dat gaat hem niet worden. Ik ben er een beetje huiverig van, dus wacht ik nog even af. Maar bedankt voor het aanbod.
Huiverig van? dat hoef je niet te worden hoor, ik denk dat het zeker het serieus bekijken van dat model waard is, ik bedoel 150,- verdienen met een beetje secondenlijm.....wellicht kan alex wat foto's posten?

Ik heb een tweede keus Twister van Alex overgenomen. Je moet heel goed kijken om het verschil te zien.
Dat jij huiverig bent wil zeggen dat jij de hoge bouwkwaliteit van Alex niet kent.

Als ik een nieuwe DLG zou willen zou ik als eerste zoeken naar een tweede keus: Een topkist voor een mooie prijs. Wat wil je nog meer?
Een kleine delaminatie? Pff...

Een nieuwe Tweagle kost overigens € 695.00. Daar gaat dus € 150,- van af.

Back