Waar koop ik een goede trekstarter

• Topicstarter Topicstarter Miike
  • Startdatum Startdatum
M

Miike

Guest
Hoi, ik ben een nieuweling op nitro rc maar toen ik mijn auto wou starten brak het touwtje van mijn trekstart af, ik heb hem gerepareerd, maar nu rolt hij niet meer op, ik heb hem tegebn de klok erin gedraaid maar hij springt los uit de veer, dus nu de vraag waar kan ik een nieuwe trekstart kopen voor niet veel?

mvg mikke

nergens.

een trekstarter zal altijd ooit sneuvelen.
de menigen hierover zijn totaal verschillend maar ik zou voor een rotostart systeem gaan.
bevalt MIJ stukken beter dan een rukstarter.

nergens.

een trekstarter zal altijd ooit sneuvelen.
de menigen hierover zijn totaal verschillend maar ik zou voor een rotostart systeem gaan.
bevalt MIJ stukken beter dan een rukstarter.
Oke maar waar koop ik een goedkope trekstarter? een rotostart is me iets te duur omdat ik maar 15 ben.
gr

Het aanschaffen van een trekstarter hangt af van wat voor motortje je hebt,dat bepaalt min of meer ook de prijs.
Verder zijn er talloze winkels ook online probeer de zoekfunctie hierboven eens?
Google is je beste vriend!

Of probeer ebay, over het algemeen zijn de prijzen daar een stuk lager. Ook de Rotostart is daar al vanaf 29 euro te krijgen.

Oke maar waar koop ik een goedkope trekstarter? een rotostart is me iets te duur omdat ik maar 15 ben.
gr

Nou, als ik in mijn buurt kijk zie ik heel veel jeugd met iPhones, gameconsoles, brute PC's etc. Dan is een rotostart per definitie te duur voor een 15 jarige? Voor jou persoonlijk kan ik het niet zeggen maar de definitie van 15 jaar mag geen rol spelen.

Op de site van HPI bij de support afdeling staat een uitgebreide beschrijving hoe een trekstarter te reviseren, zoek hem eens op en kijk als je er wat mee kunt.

Nou, als ik in mijn buurt kijk zie ik heel veel jeugd met iPhones, gameconsoles, brute PC's etc. Dan is een rotostart per definitie te duur voor een 15 jarige? Voor jou persoonlijk kan ik het niet zeggen maar de definitie van 15 jaar mag geen rol spelen.

Op de site van HPI bij de support afdeling staat een uitgebreide beschrijving hoe een trekstarter te reviseren, zoek hem eens op en kijk als je er wat mee kunt.
Ik ben niet zo verwend hoor dat ik een iphone enzo wil, maar ik werk nog niet enzo en de auto die ik heb gekocht was ook een grote hap uit me geld, maar me vader en ik hebben hem al proberen te maken maar hij veert steeds niet meer terug.

Back