Waar koop ik LIpo batterij en lader voor rc helicopter

• Topicstarter Topicstarter ann84
  • Startdatum Startdatum
A

ann84

Guest
Dus ik heb een nieuwe fxd helicopter gekocht gisteren alweer. De vorige die ik gekocht had daar zat een productiefout in en die moest terug. Gisteren koop ik deze nu blijkt bij thuiskomst dat deze niet oplaadt. Dus ik denk dat de batterij of lader stuk is. maar aangezien ik hier niet veel van versta ben ik op zoek naar iemand die dit wel kan. Ik woon in Lanaken in Limburg dus als iemand weet waar ik terecht kan. Heel erg bedankt.

groetjes
annick

koopzondag????????????

Was zeker koopzondag bij jullie daar :rolling::rolling:
mvg
Frederik:D :D

De tijd klopt ook hier niet ik heb dit geschreven om
06.53 uur
en niet om 04;50 zoals aangegeven

Laatst bewerkt:
Dus ik heb een nieuwe fxd helicopter gekocht gisteren alweer. De vorige die ik gekocht had daar zat een productiefout in en die moest terug. Gisteren koop ik deze nu blijkt bij thuiskomst dat deze niet oplaadt. Dus ik denk dat de batterij of lader stuk is. maar aangezien ik hier niet veel van versta ben ik op zoek naar iemand die dit wel kan. Ik woon in Lanaken in Limburg dus als iemand weet waar ik terecht kan. Heel erg bedankt.

groetjes
annick

hoi
ja het was inderdaad koopzondag :(:(:( en ik kan hem niet terug brengen want ik vertrek deze week op vakantie en wil deze graag meenemen. Bedankt voor die site ik zal hier wel eens op kijken.

Als je die week nog op vakantie wil, dan kan je hobbyking vergeten, daar gaat meestal een week of 3 overheen voordat je ut hebt... wel goede en goedkope spullen overigens..

Ik zou toch eerst contact opnemen met de verkoper. Dit is al de 2e heli die je daar koopt met een defect. Straks heb je een andere lader en blijkt het alsnog de accu te zijn, kost het je nog meer tijd en geld...

sorry hoor maar weer zo'n nutteloze discussie over wel te doen en niet te doen.
als je iets nieuw koop en het is niet in orde ga je terug om garantie te halen bij de winkel.
als ik een taaie biefstuk heb gekocht bij de slager ga ik toch ook niet klagen bij de fietsenmaker

sorry hoor maar weer zo'n nutteloze discussie over wel te doen en niet te doen.
als je iets nieuw koop en het is niet in orde ga je terug om garantie te halen bij de winkel.
als ik een taaie biefstuk heb gekocht bij de slager ga ik toch ook niet klagen bij de fietsenmaker

Ik denk dat het komt omdat het knutselen ons als hobbyisten in het bloed zit. En soms kan het iets simpels zijn natuurlijk, een los stekkertje of zo. Als je daarvoor misschien een km of 100 moet rijden om naar de winkel terug te gaan, en dan ziet hoe je probleem in een paar tellen wordt opgelost, dan is even advies vragen bij mensen die mogelijk ervaring met zo'n probleem hebben, niet verkeerd.

Maar over het algemeen geldt zeker het advies, als je iets nieuw hebt, en geen crashes of andere rare dingen ermee hebt uitgevoerd, direct terug ermee naar de verkoper.

nou als ik een servo koop en die doet het niet ga ik hem echt niet open schroeven om te kijken of er een los stekkertje of een los draadje in zit. dan gaat ie terug naar de winkelier.
op het moment dat je gaat knutselen aan je nieuwe spullen vervalt de garantie.
dus niet slim

en weet iemand een gewone winkel hier in de buurt van Lanaken Maastricht waar ik nu direct terecht kan want om met de heli terug te gaan moet ik wachten tot zondag en dan ben ik al weg.

Op de zwarte markt in tessenderlo voor 65 euro kadootje voor de zoon

dan ben ik bang dat je garantie wel kan vergeten.

2ehandsRC-chrisooms Beugen Limburg
Anita Decor Roermond Limburg
Armand Modelcars Sittard Limburg
BEMO Big Engine Models Modelbouw Speciaalzaak Baexem Limburg
Bibian Poppenhuizen & Miniaturen Venlo Limburg
Chequered Flag Modelcars Geleen Limburg
Corgi-World Heerlen Limburg
De Miniatuurshop.nl Maastricht Limburg
De modelbouw Klus Brunssum Limburg
Digitech Electronics Klimmen Limburg
Digitech Modelbouw Hoensbroek Limburg
dinnissen modelbouw Overloon Limburg
eric`s amezing products Nederweert Limburg
Heliman.Com Kerkrade Limburg
Hobby_N_Express Landgraaf Limburg
Hooff van Modelbouw Maarheeze Limburg
Intertoys Langen-Driessen Venlo Limburg
Jophispoor Modelspoorwegen Fa Steyl Limburg
JUM Modelspoor Maastricht Limburg
Lamers Modelbouw VOF Stein Lb Limburg
Linden VOF Modelsportcentrum Heerlen Limburg
M & B Shop Broekhuizenvorst Limburg
Maas Modelbouw Roermond Limburg
MaRo Trading & Design Swalmen Limburg
MBS-racing Geulle Limburg
Modelbouw Luthart Venlo Limburg
Modelbouwwinkels.nl (Internetwinkel) Weert Limburg
modelshop geleen Geleen Limburg
Modelspoorcentrum Linden Heerlen Limburg
MonsterCars Budel Limburg
Patricks Minicars c/o Disco limburg Roermond Limburg
PATRICK`S HOBBY CENTER Roermond Limburg
Planes 4 Fun Roermond Limburg
PRME model engines Arcen Limburg
RC-FREAK Overloon Limburg
RC-Store-Online Soerendonk Limburg
RCHELIPARTS.NL Helden Limburg
RCModelparts Koningslust Limburg
Rcparts Venray Venray Limburg
roerslot Roermond Limburg
Shamrock Modelbouw BV Maastricht Limburg
shop4toys Heythuysen Limburg
Spoorlijn De Kerkrade Limburg
Totaltrain Valkenburg Valkenburg Limburg
Trawos Heerlen Limburg
Treinenspeciaalzaak Vleugels Sittard Limburg
Wolters M H Maasbracht Limburg
Zwaluw Modelbouw De Montfort Limburg

FXD Helicopter

Kocht op de markt een FDX Helicopter 1m26

Uitgepakt bleek dus na opladen van de accu dat het ding niet starten wilde.
Motoren getest die zijn oke.
Ligt dus aan de zender of ontvanger

Graag advies.

Back